Ertuğrul Günay,'Elimizde kadehlerle kahkaha mı atsaydık?'

Günay'dan törenlerin iptali için ilginç açıklama

Ertuğrul Günay, törenlerin iptaline tepki gösterenlere 'Elimizde kadehlerle kahkaha mı atsaydık?' dedi.
Bakan Günay: 'Elimizde kadehlerle neden kahkaha atmadık' tepkisini anlayamıyorum.

ELİMİZDE KADEHLERLE KAHKAHALAR MI ATSAYDIK?

Kültür ve Turizm Bakanı Ertuğrul Günay, 29 Ekim törenlerinin iptal edilmesine gelen tepkileri değerlendirirken, "Yüzlerce vatandaşımız canını yitirmişken biz neden bir resepsiyonda buluşmadık, elimizde kadehlerle kahkahalar atmadık diye bir tepkinin dillendirilmesini anlayamıyorum." diye konuştu.

Kültür ve Turizm Bakanı Ertuğrul Günay, Bosna Hersek Kültür ve Spor Bakanı Salmir Kaplan ve beraberindeki heyeti makamında kabul etti. Bakan Günay burada gündeme ilişkin soruları yanıtladı. 29 Ekim kutlamalarının iptal edilmesi ile ilgili CHP'nin eleştirilerinin hatırlatılması üzerine Bakan Günay, "Basında okuduklarım ve hafızam beni yanıltmıyorsa 99 depreminden sonra da hem 30 Ağustos hem 29 Ekim törenleri aynı şekilde iptal edilmişti. Hep birlikte bir hüzün yaşıyoruz. Yüzlerce vatandaşımız canını yitirmişken biz neden bir resepsiyonda buluşmadık, elimizde kadehlerle kahkahalar atmadık diye ya da yollarda neden bu akşam yürüyüş yapmadık diye bir tepkinin dillendirilmesini doğrusu anlayamıyorum." dedi.

Cumhuriyet Bayramı'nın kutlamaktan vazgeçilmeyecek en büyük günlerden biri olduğunun altını çizen Günay, "Ama ortamın koşullarını dikkate alarak bu yıl daha vakur, daha sessiz sakin ama yüreğimizde aynı coşkuyla bayramımızı kutladık. Bunun bir çekişme konusu olması Türkiye'nin 500'den fazla evladını bir hafta içinde toprağa verdiği bir günde çekişme konusu olmasını, her konuyu istismar etmek anlayışının çok çarpıcı bir örneği olarak görüyorum. Hüzünle karşılıyorum." şeklinde konuştu.

Vatan
Tags

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)