İzzet Yıldızhan’dan ’eskort kadınlar’ açıklaması

’Benim yanımda bin adam çalışıyor. Ben sanatçılığımın dışında iş adamıyım. Allah’tan Kanal 7 yöneticileri, patronları çok duyarlı da bunlara inanmadılar. ’

Ankara'da Nihat Doğan ile birlikte 4 eskor kadınla birlikte olduktan sonra para tartışması yüzünden kadınları dövdüğü iddia edilen İzzet Yıldızhan Kanal 7'deki programında olaya ilişkin konuştu.
İzzet Yıldızhan'dan canlı yayında 'eskort kadınlar' açıklaması! Neler söyledi? Bir gece nezarette kaldığı iddia edilen İzzzet Yıldızhan iddiaları yalanladı.

İzzet Yıldızhan kendisine komplo kurulduğunu iddia etti. Hedefinde ise medya vardı: "Ayıp değil mi seks skandalı falan. Emniyette kalmadım. 2 Saat ifade verdim, mahkemeye gittim serbest bırakıldım. Bana komplo kuruldu."

"Allah'tan Kanal 7 yöneticileri inanmadılar"

Canlı yayında konuşmasını sürdüren Yıldızhan şöyle devam etti; " Beni yargılayacak kişi hakim ve savcılardır. Medya değildir. Her insana iftira atılabilir. Ben de olabilirim bu. Sizin aileniz yok mu. Çoluk çocuğunuz yok mu? Benim çoluk çocuğum var. Yazılanlardan dolayı herkesten utanıyorum. Keşke doğruluğu olsa da bir daha buraya çıkmasam. Benim yanımda bin adam çalışıyor. Ben sanatçılığımın dışında iş adamıyım. Allah'tan Kanal 7 yöneticileri, patronları çok duyarlı da bunlara inanmadılar. "

Focushaber
Tags

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)