Kanseri yendi depremde öldü

Van’da yolda yürürken 7.2 büyüklüğündeki deprem sırasında binalardan düşen beton parçasının başına isabet etmesi sonucu hayatını kaybeden ilköğretim okulu öğretmeni 25 yaşındaki Okay Yaşar’ın 2 yıl önce kan kanseri olup, yapılan tedavi sonucu sağlığına kavuştuğu belirtildi.

Van’da yolda yürürken 7.2 büyüklüğündeki deprem sırasında binalardan düşen beton parçasının başına isabet etmesi sonucu hayatını kaybeden ilköğretim okulu öğretmeni 25 yaşındaki Okay Yaşar, Ordu’nun Perşembe İlçesi’ndeki Anaç Köyü’nde gözyaşlarıyla son yolculuğuna uğurlandı. Yaşar’ın 2 yıl önce kan kanseri olup, yapılan tedavi sonucu sağlığına kavuştuğu belirtildi.

Van’da meydana gelen 7.2 büyüklüğündeki depremde hayatını kaybeden ilköğretim okulu öğretmeni Okay Yaşar’ın cenazesi, helallik için memleketi Ordu’nun Perşembe İlçesi’ne bağlı Anaç Köyü’ndeki evinin önüne getirildi. Burada kısa bir süre Okay Yaşar’ın yüzüne son kez bakan yakınları, dualar okundu. Cenazesi bitişik köy olan Ortatepe Uzunçayır Köyü Cami’ne getirilmek için omuzlara alındığında, 2 yıl önce geçirdiği kalp krizi sonrasında 53 yaşındaki eşi Erol Yaşar’ı kaybeden 52 yaşındaki Ayşe Yaşar, oğlunun cenazesinin ardından çığlıklar atarak gözyaşı döktü. Yakınlarının yardımıyla güçlükle ayakta duran anne Ayşe Yaşar, oğlunun arkasından, "Nereye götürüyorlar oğlum seni. Buraya böyle mi gelecektin" diyerek ağıtlar yaktı.

YOLDA BAŞINA TAŞ DÜŞTÜ
Depremde başına düşen beton parçaları yüzünden hayatını kaybeden Okay Yaşar’ın o an yanında olan ve Bingöl’de öğretmenlik yapan arkadaşı Sadullah Doyan olay anını anlattı. Camide namaz kıldıktan sonra depremin olduğunu söyleyen Doyan, "Biz beraber camideydik. Namaz kıldık camiden çıktık. Caminin önünde yakalandık deprem anına. O arada her taraf toz duman oldu, kimse birbirini göremedi. Ben kendimi yere attım. Duman dağılınca ayağa kalktım arkadaşımı aramaya başladım. O anda herkes birbirini arıyordu, işte bağırmalar çağırmalar. Ben de Okay Okay diye bağırdım. Etrafıma baktığımda 2 metre yanımda hareketsiz yattığını gördüm. Başına taş isabet etmişti. Etrafta bir sürü binalar yıkılmıştı. Caminin minaresinden birkaç parça taş düştü. Caminin yanındaki 8 ya da 10 katlı bina komple çöktü" diye konuştu.

"HASTANE BAHÇESİ CESETLERLE DOLDU"
Okay Yaşar’ın Van’ın Erciş İlçesi’ne bağlı Yukarı Işıklı Gazi İlköğretim Okulu’nda sınıf öğretmeni olduğunu söyleyen Sadullah Doyan, "Manzara herkes panik içinde. Herkes yakınlarını arıyor. Kimin ne yaptığını bilemiyorsunuz. Hastane bahçesi cesetlerle dolu, yaralılarla dolu. Karmakarışık bir durum. Yüzlerce ambulans geldi. Elektrikler yok, sular yok. Çok sıkıntılı bir durumdu" dedi.

"KANSERİ YENDİ, DEPREME YENİLDİ"
Bundan yaklaşık 2 yıl önce infaz koruma memuru babası Erol Yaşar’ı geçirdiği kalp krizi sonrasında kaybeden Okay Yaşar’ın kan kanserine yakalandığı ancak gördüğü tedaviler sonucunda hastalığı yendiği öğrenildi. Okay Yaşar’ın arkadaşı Sadullah Doyan, "2 sene önce kan kanserine yakalanmıştı. Onu atlattı. Hastalık geçti gibiydi ama bu sefer de bu şekilde kaybettik" diye konuştu.

Okay Yaşar’ın cenaze törenine Ordu Valisi Orhan Düzgün çelenk gönderirken, Perşembe Kaymakamı Abdullah Küçük ve Perşembe Belediye Başkanı Ak Partili Selami Çarkçı’nın yanı sıra çok sayıda vatandaş ve arkadaşları katıldı. Cenaze namazından sonra arkadaşları tarafından yeniden omuzlara alınan Okay Yaşar’ın cenazesi aile kabristanlığında toprağa verildi.

Gazeteport
Tags

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)