Sinan Çetin: “Ben bu CHP’yi sevdim; sivil Anayasayı desteklerse Yeni CHP’ye oy veririm”

“Kılıçdaroğlu ile birlikte ben bu CHP’yi sevdim.Seçimde AKP’yi geçen vaadleri vardı.Memleketi dinciler ve kürtler yönetecek,demek ki memleketin asıl sahibi onlar,çok şahane şeyler olacak…

TV8′de yayınlanan sabah programına katılan AKP yandaşlığı,Fetullah Gülen’e Türkçe olimpiyatlarında teşekkür etmesi ve açılıma verdiği destekle bilinen Sinan Çetin’den ilginç görüşler…AKP’yi bol bol övdüğü bölümlere girmiyoruz,zaten biliyorsunuz…


İşte o görüşler:
“Kılıçdaroğlu ile birlikte ben bu CHP’yi sevdim.Seçimde AKP’yi geçen vaadleri vardı.
Vaatleri hiç CHP’nin rejimi korumaya yönelik klasik vaatlerine benzemiyordu, aynı AKP vaatleri gibiydi.CHP bu çizgisini sürdürür sivil anayasayı da desteklerse bir sonraki seçimde desteklerim.”

“MEMLEKETİN ASIL SAHİBİ DİNCİLER VE KÜRTLER”
“Bu Meclis güzel.Çok şahane şeyler olacak.Memleketi dincilerin ve kürtlerin yönetiyor korkusu pompalanırdı. Bakın şimdi kürtler ve dinciler yönetecek ülkeyi 367′yi geçiyorlar.Demekki memleketin asıl sahibi onlar ve korkacak birşey yok”

İLK KURŞUN
Tags

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)