Volkan Konak öyle şey demez



Volkan Konak ile megazin muhabirleri arasında geçtiği iddia edilen diyalog sanatçının menajeri tarafından yalanlandı.

Ünlü şarkıcı Volkan Konak önceki akşam Arnavutköy’de dostlarıyla yemek yedi. Bir ara yemeği bırakıp dışarı çıkan Konak, çorap satan kızla çiçekçiye 100 TL bahşiş verdi.

Gecenin sonunda gazetecilere, “Ben sanatçı değilim, müzisyenim, sorularınızı sanatçılara sorun” diyen ünlü şarkıcı, “Van’daki depremzedeler için bir yardım projesinde yer alacak mısınız?” sorusuna, “Deprem beni ilgilendirmiyor” diyerek etraftakileri şoke etti!

Menajerinden açıklama

Bu haberlerin tümü yalan" Ünlü şarkıcı Volkan Konak önceki akşam Arnavutköy’de dostlarıyla yemek arasında gazetecilerin “Van’daki depremzedeler için bir yardım projesinde yer alacak mısınız?” sorusuna, “Deprem beni ilgilendirmiyor” dediği iddiaları üzerine Dipnot.tv'de yer alan habere göre Volkan Konak'ın menajeri bu haberlerin yalan olduğunu belirterek şöyle konuştu:

"Eğer öyle bir şey olsaydı 2 Kasım'da Şişli Belediyesi'nin organize ettiği ve aralarında Yavuz Bingöl , Zülfü Livaneli gibi türkücülerin de bulunduğu Van için yardım konserinde yer almazdı. Bu haberlerin tümü yalan..."

Milliyet
Tags

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)