Ecevit: Kankalar devri bir gün sona erecek


Gündeme ilişkin değerlendirmelerde bulunan Rahşan Ecevit, AKP'nin Cumhuriyetle ilgili düşüncelerinin kendisini "endişelendirdiğini" ifade ederek, "Ancak, ümitsiz de değilim, her çıkışın bir inişi mutlaka vardır. Kankalar devri de mutlaka bir gün sona erecektir" dedi. Cumhuriyet Bayramı törenlerinin iptal edilmesine de değinen Ecevit, "Mutluluk içinde törenleri iptal ettiler" dedi.

Yeni Anayasa çalışmalarına değinen Rahşan Ecevit, CHP'ye bu konuda güvendiğini belirterek, "Bizim arkadaşların Anayasa'nın en güzel şekli için çalışacaklarını, uğraşacaklarını biliyorum. O bakımından onlara güveniyorum. Ama bu arada AKP'nin yeni Anayasa'da kendilerine göre bir takım değişiklikler yapacağını düşünüyorum, endişeleniyorum tabi" dedi.

AKP'nin Cumhuriyetle ilgili düşüncelerinin kendisini "endişelendirdiğini" ifade eden Ecevit, "Bu nedenle bizim arkadaşlarımızın Cumhuriyetimizi en iyi şekilde koruyacak biçimde, güçlü bir çalışma sergilemelerini bekliyorum. Ayrıca ümitsiz de değilim, her çıkışın bir inişi mutlaka vardır diye düşünüyorum. Kankalar devri de mutlaka bir gün sona erecektir" diye konuştu.


"Mutluluk içinde törenleri iptal ettiler"

Cumhuriyet Bayramı törenlerinin iptal edilmesine de değinen Rahşan Ecevit, "Onlar mutluluk içinde bunu yaptılar, durumdan yararlandılar. Mutluluk içinde törenlerin iptaline karar verdiler. Onların Cumhuriyetle ilgili düşünceleri bizimle uyuşmuyor. Ama her yerde de kutlandı Cumhuriyet, iptale bakılmadı" dedi.

AKP Hükümeti'nin "işine geldiği" için böyle bir adımı attığını söyleyen Ecevit, "Makul karşılanır sandılar ama makul karşılanmadı, herkes yine bayramını kutladı" diye konuştu.

ANKA
Tags

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)