Gürsel Tekin, 'Kılıçdaroğlu'yla aramızı bozmak isteyenler var'


Gazeteci Ömer Şahin'in Kanal a daki 'Görüş Farkı' programına katılan CHP Genel Başkan Yardımcısı Gürsel Tekin, önemli açıklamalar yaptı.

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun TESEV’e kurucu üye olduğunun ortaya çıkmasını değerlendiren Tekin, “Ne olmuş TSEV üyeliğinden, ne var sanki bunda? Sanki yolsuzluk belgesi. Bunun yadırganacak bir tarafı yok. Orada çok saygın insanlar var. o dönem işte kuruluş döneminde bana da söylemiş olsalardı ben de hiç tereddütsüz evet derdim” dedi.

Tekin, olayı ortaya çıkaran gazeteci Barış Yarkadaş’ı savunurken olayın kendisiyle ilişkilendirilmesine de tepki gösterdi: Gürsel Tekin hayatının hiçbir anında, böyle kalleşlik, sahtekarlık yapmamıştır. Sonra kaldı ki, Sayın Kılıçdaroğlu’yla ilgili ne belge, bilgi varmış orada? Ne olmuş TSEV üyeliğinden, ne var sanki bunda? Sanki yolsuzluk belgesi.Bunun yadırganacak bir tarafı yok. O gazetecidir öyle düşünmüştür, onu da okur değerlendirecektir. Bunu gelip benimle ilişkilendirmeleri, doğrusu bizimkiler yapıyor bunu başkası değil.

TESEV’in Türkiye’nin geleceğiyle , tamamen eğitimiyle ilgili faaliyet yaptığını savunan Gürsel Tekin, Kılıçdaroğlu’nun üye olmasının CHP tabanı tarafından sorun yapılmayacağını da iddia etti. Kılıçdaroğlu’nun TESEV üyeliği Gürsel Tekin’e yakınlığı ile bilinen gazeteci Barış Yarkadaş’a ait “gercekgundem” isimli internet sitesi tarafından ortaya çıkarılmıştı. CHP’nin “kara liste”ye aldığı Barış Yarkadaş’ı savunan Tekin, “Barış benim Barış benim arkadaşımdır. Her zaman da arkadaşım olacaktır. Arkadaşlarımızın farklı düşünmeleri ne zamandan beri suç haline dönüştü? Barış arkadaş en az benimle ilgili eleştiri olarak yani, kendi köşesinde 30 tane yazı var. İnternethaber’de yazı yazarken, uzun süre 6-7 sitede yazı yazdım. Tercüman Gazetesinde köşe yazarlığı yaptım. Hadi Özışık, internet haber’de ben yazı yazdım. Defalarca Sayın Baykal’la ilgili olumsuz haberler yapıldı. Bir gün dönüp Hadi Özışık’a, sen niye olumlu ya da olumsuz haber yazıyorsun demedim. Benim böyle bir anlayışım yok. Şuanda birçok gazetenin genel yayın yönetmeniyle çok yakın dostluklarım var. Ama beni de eleştiren yazılar çıktı. Böyle bir şey olabilir mi? Bu nasıl bir mantıktır?”


'Gökçek CHP'yi baraksın Ankara'ya baksın'

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek’in “Ben CHP uzmanıyım. Gürsel Tekin genel başkanlığa oynuyor?” şeklindeki sözlerini de değerlendirdi. CHP lideri Kılıçdaroğlu ile arasında hiçbir sorun olmadığını da ifade eden Gürsel Tekin,Gökçek’e yüklendi:” Ah keşke CHP uzmanı olduğu kadar Ankara’nın da uzmanı olabilseydi. Sayın Gökçek keşke bunlarla meşgul olsa. Uzmanlığı buysa sınıfta kalır.”


'Kılıçdaroğlu'yla aramızı bozmak isteyenler var'

Kılıçdaroğlu ile arasında hiçbir sorun olmadığını söyleyen Tekin, sözlerini şöyle sürdürdü: ”Vallahi başladık başlayalı öyle. Tabi sade bugün değil 22 Mayıs kongresinden itibaren… Ben Sayın Genel Başkanla hiç kötü olmadım. Genel Başkan zaten mizacı gereği kimseyle kötü olmaz. Hele benimle hiç olmaz. Çünkü beni çok yakinen tanır. Ben kendisini çok yakinen tanırım. Hayatımın hiçbir alanında, bir insanın yüzüne söylemeyeceğimi arkasından söylemedim. Onu da namussuzluk sayarım. Sayın Genel Başkana söyleyemeyeceğim hiçbir şey yoktur. Sayın Genel Başkanla bizim aramızda herhangi bir siyasi bir farklılığı ya da tabii ki uğraş içinde olanlar var, her bölgede olduğu gibi. Karayılanlar olur her yerde. Bir çok karayılanlar var ama evel Allah onların hepsinin üstesinden gelecek bir insanım. Sayın Genel Başkan da onun bilinci içinde Eğer Sayın Kılıçdaroğlu’yla ilgili bir şey söyleyeceksem öyle Barış’ı, Gerçek Gündem’i, Ahmet’i, Mehmet’i kullanmam. Aslanlar gibi çıkarım ne söyleyeceksem kendim söylerim. Hep de öyle yapmışım.”

AA
Tags

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)