Muharrem İnce, "Bu fezleke faşizmin açık bir fotoğrafıdır"

İktidarı eleştiren İnce'ye fezleke

CHP Gurup Başkanvekili ve Yalova Milletvekili Muharrem İnce, seçimlerden önce Sakarya'da yaptığı konuşma nedeniyle hakkında fezleke hazırlandı. İnce 'Bu fezlekeden şeref duydum. Bugün haykırıyorum dokunulmazlığımı kaldırın. Bu fezleke faşizmin açık bir fotoğrafıdır. Böyle bir fezleke düzenleyenleri kutluyorum' dedi.

CHP Gurup Başkanvekili ve Yalova Milletvekili Muharrem İnce, seçimlerden 17 gün önce, 25 Mayıs’da Sakarya’nın Pamukova’da bir konuşma nedeniyle hakkında fezleke hazırlandığını belirtti. İnce “Fezlekede propaganda sırasında minibüslerin trafiğini olumsuz etkilediğim vurgulanarak ‘Muharrem İnce'nin konuşma yaptığı, iktidarı eleştirir nitelikte olduğu tespit edilmiştir’ deniliyor. Bu fezlekeden şeref duydum. Uzun yıllardan sonra Sakarya’dan milletvekili çıkardık. Bir oy katkım olduysa ne mutlu bana. Bugün haykırıyorum dokunulmazlığımı kaldırın. Bu fezleke faşizmin açık bir fotoğrafıdır. Böyle bir fezleke düzenleyenleri kutluyorum. Üzüldüğüm tek nokta, bilet kalpazanlığı iddiası ile yargılananlarla adım artık aynı listede yer alacak” diye konuştu.

İnce ne demişti?

25 Mayıs 2001’de Pamukova ilçesinde konuşan İnce; şunları söylemişti: “AKP ye kim muhalifse herkes diz çöktürülmek isteniyor. Herkesten hesap sorulmak isteniyor. Çiftçi perişan. Emekli perişan. Gençlerimiz işsiz. Bir tek yandaşların işi düzgün. Dışarıda general, gazeteci muhalefet kalmadı. Herkes Silivri’ye.. Herkes korkuyor bu ülkede. Herkes korkuyor. Sıradan bir vatandaş bile telefonunun dinlendiğinden şüphe ediyor. Böyle bir ülke olur mu? İleri Demokrasiymiş. Sevsinler senin ileri demokrasini. Bu tam bir faşizmdir. Recep Tayip Erdoğan’ın faşizmidir bu”

Cumhuriyet
Tags

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)