Okan Bayülgen N.Ç olayı için "Bunlar bana da tecavüz eder "


Türkiye'nin kanını donduran tecavüz olayının mağduru N.Ç. ile ilgili Yargıtay'ın 'rızası var' onayına tepkiler çığ gibi büyüyor.

TV8 ekranlarında yayınlanan Muhabbet Kralı programında tartışılan tecavüz skandalı ve devamında Yargıtay'ın vermiş olduğu karar ünlü şovmen Okan Bayülgen'i de çileden çıkardı.

Tecavüz skandalına karıştıkları öne sürülen kişilerin mesleklerini tek tek açıklayan Bayülgen, konuyla ilgili olarak şu ifadelere yer verdi: "Bu liste korkunç bir liste. Bu 26 kişi ben orada olsam bana tecavüz eder. Bu 26 adam o şehrin en ileri gelen adamları bana şu halimle tecavüz ederler. Beni kullanırlar. Bırak küçük bir kızın buna rıza gösterip göstermemesini, bir toprağın en ileri gelen adamları, bunlar tehdit yoluyla bana tecavüz ederler."

Cumhuriyet
Tags

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)