''SBS'nin Yıldızlarına Ödül'' projesi tam puana 5 bin lira

Manisa'nın Köprübaşı ilçesinde başlatılan ''SBS'nin Yıldızlarına Ödül'' projesi kapsamında, Seviye Belirleme Sınavı'nda 500 tam puan alacak her öğrenciye 5 bin lira ödül verileceği bildirildi.

Köprübaşı Kaymakamı Recep Höl, motivasyonun artırılması amacıyla bu projeyi hayata geçirmeyi planladıklarını belirtti.

Hayırseverlerin katkısıyla uygulanacak projenin öğrencilerin başarısına katkı sağlayacağını düşündüklerini belirten Höl, şunları söyledi.

''2011-2012 eğitim öğretim yılında Köprübaşı İlköğretim okullarından SBS'de 500 tam puan alacak öğrencilerimize 5 bin lira ödül verilmesini kararlaştırdık. Bu proje ile öğrencilerimiz sınavlara hazırlanmada teşvik edilmiş olacak. İlçemiz eğitim alanında yaptıklarıyla birçok ilçe ve ile örnek olabilecek adımlar attı.''

Köprübaşı'nda tüm okulların dersliklerinin akıllı tahtalarla donatıldığını, eğitim alanında önemli atılımlar yapıldığını kaydeden Höl, ''2011 SBS'de öğretmenlerimizin büyük fedakarlığı ve öğrencilerimizin iyi motive edilmesi ile toplam 125 öğrencimiz çeşitli okullara yerleşti. Yerleşme oranı yüzde 86.20 oldu'' dedi.

NTV

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)