Türkiye'nin En Samimi Markası Nokia


MediaCat dergisi ile Ipsos KMG işbirliğiyle yapılan En Samimi Markalar 2011 araştırmasının sonuçlarına göre tüketici nezdinde en samimi marka Nokia oldu.

En Samimi Markalar araştırması, tüketicilerin hangi markaların iletişim mesajlarını kendilerine daha yakın bulduğunu, hangi markaların kendileri ile daha samimi bir iletişim yürüttüğünü düşündüğünü ortaya çıkarmayı amaçladı.
Cep telefonlarında Nokia, rakiplerine açık ara fark atarak yüzde 69 oranla en samimi bulunan marka oldu.

Nokia böylece yine MediaCat dergisi tarafından yapılan Lovemark araştırmasında hem tüm kategoriler hem de cep telefonu kategorisinde 4 yıldır kaybetmediği birinciliğini pekiştirmiş oldu.
Araştırma, Türk tüketicisinin hayatında yer tutan 29 kategoride en samimi markaları öğrenmek için 22 Ağustos-23 Eylül 2011 tarihleri arasında, Türkiye'de kent nüfusunu temsil eden 1200 kişi ile görüşülerek gerçekleştirildi.

Bu amaç çerçevesinde görüşülen kişilerden her kategori için en samimi buldukları 1 marka belirtmeleri istendi.

Türkiye'yi temsil edecek şekilde 12 ilde gerçekleştirilen araştırma sonucunda 15-60 yaş arası kadın (yüzde 50) ve erkek (yüzde 50) bireylerle görüşüldü. Görüşmeler, Bilgisayar Destekli Telefon Görüşmesi (CATI) tekniği kullanılarak yapıldı.
Nokia Türkiye Genel Müdürü Çiçek Uyansoy İcan, Nokia'nın en samimi bulunan marka seçilmesinde Nokia kullanıcılarıyla kurdukları uzun yıllara dayanan güçlü bağın önemli rol oynadığını ifade etti.

Bunun yanı sıra Nokia'nın güvenilir, dayanıklı, kaliteli, yenilikçi ve çevreci marka kimliğinin yanı sıra kullanıcılarıyla kurduğu çift taraflı iletişimin ve iletişimde kullandıkları samimi dilin en samimi marka seçilmelerinin nedenleri arasında yer aldığına inandığını belirtti.

Uyansoy İcan şunları ekledi: "Müşterilerimizle özellikle sosyal medyada samimi bir dil kullanmaya çalışıyor ve bir teknoloji firması olarak buna büyük önem veriyoruz.

Müşterilerle güçlü bir bağ kurmak ve bunu korumak için satış öncesinden başlayıp satış sonrası desteğe ve iletişim faaliyetlerine kadar bütün süreçlerde yüksek bir kalite ve doğru bir iletişim ile öne çıkmak gerektiğini düşünüyoruz.

Dört yıl üst üste en sevilen marka seçilmemizin ardından bu yıl da en samimi marka seçilmemizin, bu çabalarımızın başarısını gösterdiği inancındayız.

Gerek tasarım-üretim süreçlerinde, gerekse satış ve satış sonrası hizmetlerde müşteriyi ilk plana alan ve kaliteyi her zaman daha yükseltmeye yönelik çalışmalarımıza ve yatırımlarımıza devam ediyoruz."

shiftdelete

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)