Onu Bile Gözaltına Almaya Çalıştı Bu Vicdansızlar

Size sözümüz sözdür Sayın Cumhurbaşkanım; Türk Bayrağı hep yükseklerde dalgalanacaktır onsuza dek..

5 Ocak Perşembe, 2012…
Yeniçağ Öğrenci Platformu davetlisi olarak Kıbrıs’a gittik, bir konferans için, konu; PKK Terör Örgütü ve Kıbrıs…



Kıbrıs’ta ilk ziyaretimiz Sayın Cumhurbaşkanı’na oldu, Kuzey Kıbrıs Türk Devleti ilk Cumhurbaşkanı Sayın Rauf Denktaş’a, konutunda ve hasta yatağında…



Gözleri ışıldadı bizi görünce, elbet o da izliyor haberleri, biliyor ne yolda koştuğumuzu. Işıl ışıl gözlerinde bir tarih gördüm ve heyecanla ilk sözü aldım:

- Türk Tarihi’ne altın bir sayfa eklediniz Sayın Cumhurbaşkanım. Gelecek nesiller sizi hatırlayacak ve gurur duyacaktır yaptıklarınızla.



Yüzüme baktı endişeli bir tavırla, sessiz ama derin bir sesle:

- Umarım bu sayfayı koparmazlar, dedi.

- Asla dedim Sayın Cumhurbaşkanım, asla… Yetişen nesiller sizin nasıl zorlu bir mücadele ile bir Türk Devleti yarattığınızı biliyor. Bu devlet dünya durdukça yaşayacaktır.

- Umarım öyle olur, dedi, yine sessizce ama düşünceli…



Elini öptüm, bir daha öptüm ve O’nu düşünceleriyle başa başa bırakıp ayrıldım…

İşte resimleri, fazla söze gerek bırakmayan…


Bugün ki şartlarda AB üyesi olan, üstelik AKP siyaseti eliyle üyeliği tanınan Rumların Kıbrıs’taki Türklere verecek artık bir şey yoktur. Sayın Denktaş’ın gözlerinde paylaştığım endişe de budur. Çünkü şartlar eşit değildir; bir tarafta dünyaca tanınan ve AB üyesi zengin Rum, diğer tarafta Türkiye’den başka kimsenin tanımadığı fakir Türk, şartlar eşit değil… Böyle çözüm olmaz, bu şartlarda çözüm de bulunmaz…



Kuzey Kıbrıs Türk Devleti ya AB’ye tam üye yapılıp Rumlarla eşit şartlarla masaya oturmalı ya da Hatay gibi bir çözüm bulup Anavatan’a ilhak olmalıdır… Savaşla kazandıklarımızı masa başında kaybetmek, Türkiye ve Türk Milleti’nin kabul edeceği bir çözüm olamaz!



Ellerinizden tekrar öpüyorum Sayın Cumhurbaşkanım, Türk Tarihi’ne güç kattığınız için, Türk Tarihi’ne altın bir sayfa ekleyerek Türk Devleti Bayrağı’nı Akdeniz’de dalgalandırdığınız için…

Size sözümüz sözdür Sayın Cumhurbaşkanım; Türk Bayrağı hep yükseklerde dalgalanacaktır onsuza dek…



Erdal Sarızeybek

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)