Pamukoğlu'ndan fezleke yorumu


HEPAR Genel Başkanı emekli Tümgeneral Pamukoğlu'ndan fezlekeye sert tepki.

"Bugün Kılıçdaroğlu'na yaparsın, yarın da sana Baltacıoğlu yapar"

HAK ve Eşitlik Partisi (HEPAR) Genel Başkanı emekli Tümgeneral Osman Pamukoğlu, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu hakkında Silivri Cumhuriyet Başsavcılığı'nca fezleke hazırlanarak, dokunulmazlığının kaldırılmasına yönelik, "Bugün Kılıçdaroğlu'na yaparsın, yarın da sana Baltacıoğlu yapar" dedi.

HEPAR Genel Başkanı Pamukoğlu, partisinin Antalya'nın Korkuteli İlçe Teşkilatı'nın açılışına katıldı. Pamukoğlu, gazetecilerin, Silivri Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu hakkında hazırlanan fezlekeye ilişkin sorusu üzerine, TBMM'deki 550 milletvekilinden 350'si hakkında çok sayıda dosya bulunduğuna işaret etti. Pamukoğlu, "Burada yapılacak olan şudur; Dokunulmazlığı hep beraber kaldırsınlar, halkın karşısına çıplak ve yalın çıksınlar. Bugün Kılıçdaroğlu'na yaparsın, yarın da sana Baltacıoğlu yapar" dedi.

BEN KORKUYU BİLMEM

Osman Pamukoğlu, "Ergenekon terör örgütü üyesi suçlamasıyla karşı karşıya kalsanız korkar mısınız" sorusuna ise şu yanıtı verdi:

"Hemşerim, bana korkuyu kimse anlatamaz. Ben küçüklüğümden bu yana korkuyu bilmem. Kendini güvende hissetmeyen korkar. Korku, saçma sapan bir duygudur. Esir olmaktır, özgürlüğünü kaybetmektir. Korkunun yenebileceği tek şey nitelik, kendini özgür hissetmektir. Ben 20 yaşından bu yana insan eğitiyorum. Ben onlara tek şey aşılamak istiyorum: Özgürlük. Ama insanlar özgürlüğü sevmiyorlar. Özgürlüğü sevmezler ama güvenlik isterler. Ben korkmam. Ben iki şeyden nefret ederim; Biri yalancılar, diğeri korkaklar."

TUTUKLANAN SADECE GENELKURMAY BAŞKANI DEĞİL Kİ

Osman Pamukoğlu, açılışta partililere de hitap etti. Pamukoğlu, eski Genelkurmay Başkanı emekli Orgeneral İlker Başbuğ'un tutuklanmasına ilişkin şunları söyledi:

"Ülkede her şey birbirine karıştı. Sapla saman karıştı. Tutuklamalar sadece Genelkurmay Başkanı'na yönelik değil ki. Türkiye'de gazeteciler, öğrenciler, belediye başkanları, genelkurmay başkanları, herkes tutuklanıyor. Tutuklanmayan kimse yok. Protesto yürüyüşü bile, pankart açma bile, slogan atmak bile suç oldu. Herkes konuşuyor, herkes söylüyor. 'Uzun tutukluluklar mahkûmiyete dönüşüyor' diyorlar da ne oluyor? Hiçbir şey değişmiyor. İçeride 3-5 yıldır yatan insanlar var. Daha kendilerine suçları bile tebliğ edilmemiş. Bu işin demokrasi ile alakası yok. Buna yozlaşmış demokrasi diyorlar."

Haberinyeri
Tags

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)