Dikkat ! Eşini öldürecek !


Eşinin üstüne asit döküp yakan koca tehditlerine devam ediyor.

ysel Ulusu Deniz, her gün dayak yediği kocasından ayrılmak isteyince dünyası karardı. Deliye dönen koca yüzüne asit döküp yaktı. Bir gün nezarethanede tutulup serbest kalan koca tehditlerine devam ediyor. Devlet sadece izliyor

Aysel Ulusu Deniz Türkiye’de şiddet gören kadınlardan biri. 7 yıl önce Alper Deniz ile severek evlenen Aysel Ulusu Deniz, kocası işssiz kalınca bir markette çalışarak evin geçimini sağlamaya başladı. Ancak talihsiz kadın, çok geçmeden kıskançlık nedeniyle şiddet görmeye başladı. Kocasından neredeyse her gün dayak yiyen kadın evi terketmek isteyince olan oldu.

‘Etlerim parçalandı’

Genç kadın geçtiğimiz yıl 19 Temmuz günü yaşadığı o anları şöyle anlattı: “Yatak odasında üzerimi giyinirken arkamdan geldi. Eterli bezi ağzıma dayadı. Birden gözlerim kaydı, ellerim tutmadı. 5 yaşındaki oğlum ‘Baba yapma’ diye haykırıyordu. Onun sesi ile biraz kendime geldim. Oğlumun dayak sırasında kırılan yatağının kenarına dayanarak ayağa kalktım. Koşarak mutfağa gitti. Beni bıçaklayacağını zannederek dış kapıya doğru koştum. Elimi tam kapının koluna atmıştım ki saçımdan yakaladı ve göğsüne doğru bastırdı. Elindeki asiti üzerime döküyordu. Ben çığlıklar atarken, oğlum da beni kurtarmaya çalışıyordu. Onun üzerine de asit döktü. Şişeyi son damlasına kadar üzerime boşalttı. Etlerimin parçalandığını hissettim. Oğlumla beni hastaneye kaldırdılar. O koşarak bizden önce hastaneye gitmiş. Asit kendisine de sıçradığı için onun vücudunda da yanıklar oluşmuş. ‘Karım beni de çocuğumu da yaktı’ demiş.”

Nezarette 1 gün kaldı

Sadece bir gün nezarethanede tutulduktan sonra serbest bıraktılar. Karşılıklı şikayet olduğu ve görgü tanığım olmadığı için onu serbest bıraktılar. Taburcu olduktan sonra babamın evinde kalmaya başladım. Evden kendime ve oğluma ait bazı eşyaları almak için babamla birlikte gittiğimizde sokakta yine bize saldırdı. Şikayetçi olduk ama bir şey olmadı.”

Mahkeme tutuklamadı

“11 Ekim’de boşanma davası açtım, bir yandan da ceza davası açıldı. Ceza davasında ‘Eşim beni aldatıyor çocuğu göstermiyor’ dedi. İkinci duruşma 24 Ocak’ta görüldü 5.5 yaşındaki tek tanığım olan oğlum yaşananları anlattı, komşular benim yaşadığım şiddeti anlattı ama yine de bir tutuklama olmadı. Davanın ağır ceza mahkemesinde görülmesini ve tutuklanmasını istedik ama mahkeme bu yönde karar vermedi. Adli Tıp’a sevk etti.”

Koruma işe yaramıyor

“Hakkımda bir sürü koruma kararı var ama işe yaramıyor. Evimin önünden arabayla geçiyor. Oğlunu almaya geldiğinde saldırıyor, tehdit ediyor. Nafakayı bile ödemiyor. Benim, annemi, kardeşlerimin numarasını internete vermiş hayat kadını diye. Telefonlarımızı kapamak zorunda kaldık. ‘Anneni ve seni vururum’ diye tehdit ettiği konuşmasını kaydettim, savcılığa verdim ama yine bir şey olmadı. İlk olarak evden uzaklaştırma kararı çıkarttık. Daha sonra üç tane iletişim yoluyla ulaşmama kararı, kötü söz ve davranışta bulunmama kararı, silahı teslim etme kararları çıkartık. Ama bir işe yaramıyor. Etrafındakilere, ‘Yarım bıraktığım işi tamamlayacağım’ diyor, tehdit ediyor. Bütün bunlara rağmen hâlâ eli kolu serbest dolaşıyor. “

Bir de tazminat istiyor

Bütün bu olaylara rağmen eşini açtığı boşanma davasında kendisinden maddi ve manevi toplam 80 bin TL tazminat istediğini dile getiren Aysel Deniz, “Benim onu aldattığım gerekçesiyle böyle bir talepte bulundu. Ceza davasında şu anda hakaret, tehdit, yaralama ve basit yaralama suçundan 1 yıldan 3 yıla kadar hapis istemiyle yargılanıyor. Ben de yaralama suçundan yargılanıyorum. Benim ağır ceza mahkemesinde yargılanmam için savcılığa yazı yazmışlar savcılık reddetti. Bunun üzerine savcıya ‘Siz doktor niteliğinde karar veriyorsunuz biz mağduruz diyerek yeniden yazı yazmışlar. 8 aydır yaşadığını bir ben bir de Allah bilir. Benim deli olduğumu, ağır kişilik bozukluğum olduğunu bile söylediler” dedi.

‘Öldürmesini mi bekliyorlar?’

Aysel Ulusu Deniz tedavisinin sürdüğünü belirterek şunları söylüyor: “Yüzümdeki izler azaldı ama sağ kolumda ciddi hasar var. Estetik operasyon olmam gerekiyor, yanıklardan dolayı kasma var. Asitten dolayı gözlerimde problem var, görme bozukluğu yaşıyorum. Korktuğum için çalışamıyorum, hastaneye giderken bile korkuyorum. Beni öldürmesini mi bekliyorlar. Beş dava açtım. Babamı tehdit suçundan da yargılanıp altı ay hapse mahkum oldu ama hükmün açıklanması geriye bırakıldı ancak bir sonuç yok.”


Haber3
Tags

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)