Devlet boş oturana para öder mi?


Tokat Belediye Başkanı AKP'li Adnan Çiçek ile yaşadığı görüş ayrılığı nedeniyle pasifleştirildiğini öne sürerek, "3 yıldır bomboş oturuyorum, 4 bin 295 lira maaş alıyorum" açıklaması yapan Tokat Belediye Başkan Yardımcısı Sefer Bayın, maaşına zam yapıldığını açıkladı.

Geçtiğimiz Nisan ayında, "3 yıldır bomboş oturuyorum, 4 bin 295 lira maaş alıyorum" yapan Tokat Belediye Başkan Yardımncısı Sefer Bayın, maaşına bu ay 315 TL zam yapıldığını açıkladı. Yaşanan olaylarda bir değişiklik olmadığını boş oturmaya devam ettiğini ifade eden Bayın, belediye binasının arkasında bulunan ATM'ye giderek maaşına yapılan 315 liralık zammı çekti. Daha önce maaşının 4 bin 295 lira olduğunu söyleyen Bayın, "Bu ayki maaşım, zamla beraber 4 Bin 609 lira 87 kuruş" dedi.

"Ben çalıştırılmak istiyorum, çalışmak istiyorum"

Kamuoyunda kendisine istifa etme telkini yapıldığını belirten Bayın şöyle devam etti:
"Bu istekte bulunanlar kısmen de olsa haklılar ama, olayın iç boyutunu bilmiyorlar. Çünkü devlet memuru olmak kolay değil. Yıllarca ben belediyeciyim. Ben çalıştırılmak istiyorum, çalışmak istiyorum. Bunun mücadelesini de sonuna kadar vereceğimi açık açık beyan ediyorum. Çalıştırılmadan hiç bir kimseye maaş ücret verilemez, verilmemesi gerekir. Bunun gerekçesini tekrar kamuoyunla paylaşmak istedim."


Cumhuriyet
Tags

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)