Hedefte yine kadınlar var

Boşandığı Eşini Rehin Aldı, Polisi Yaraladı


İzmir’in Çiğli İlçesi’nde, Yılmaz Kudret Taril adlı bir kişi elindeki tabancayla işyerini bastığı boşandığı eski eşini rehin aldı.

İş yerinde 2 saat boyunca polisin ikna etmeye çalıştığı saldırgan, rehineyi ticari bir taksiyle kaçırmaya çalıştı. Polisin yakın takibi altında işyerinden ayrılan saldırgan kendisini ikna etmeye çalışan bir polisi de bıçakla yaraladı. Eski eş yara almadan kurtuldu.

Gerilim dolu anlar şu şekilde gelişti; Bugün saat 17.30 sıralarında, Anadolu Caddesi’ndeki bir işyerine giden silahlı bir kişi, işyeri sahibi Y.B'yi rehin aldı. İşyerindeki Ercan Akın’ı sırtından hafif yaralayan kişinin Y.B'nin boşandığı eşi olduğu öğrenildi. Öfkeli kişinin eylemi devam ederken, çok sayıda polis ekibi bölgeye sevk edildi.

TAKSİYİ GASP ETTİ

Yılmaz Kudret Taril, yaklaşık bir saat boyunca Y.B.’yi sahibi olduğu spot mağazasında rehin tuttu. Bu sırada polis ekipleri, spot mağazasına çıkan yolları trafiğe kapatırken, özel harekat ekipleri olay yerine gitti. Bir ara başına tabanca dayadığı Y.B. ile dışarı çıkan silahlı kişi, işyerinin önündeki 35 KA 380 plakalı taksiye bindi. Çevresindekileri de tabancayla tehdit eden saldırgan, kendi kullandığı ve yanında tuttuğu eşinin başını kucağına doğru bastırarak ikamet ettiği Aliağa İlçesine doğru yola çıktı. Polis ekipleri de, gasp edilen otomobili yakın takibe aldı. Taksinin sahibi polis merkezine gidip şikayetçi oldu.

REHİNE EŞ YARA ALMADAN KURTULDU

Boşandığı eşi Y.B.’yi rehin alıp İzmir’den Aliağa’ya götüren Yılmaz Kudret Taril, saat 20.45’de polis tarafından etkisiz hale getirildi. Taril’in kendisini ikna etmeye çalışan polis müdürünü bacağından bıçakladığı, kadının da kendisini bu sırada dışarıya attığı öğrenildi. Yılmaz Kudret Taril, polis tarafından etkisiz hale getirildikten sonra gözaltına alındı.

Genç Gelinin Feryadı: 'Dayaktan Kurtulmak İstiyorum'


Aksaray'daki bir süt fabrikasında işçi olarak çalışan 28 yaşındaki Fatma .D, iddiaya göre dün akşam eve yarım saat geç gittiği için eşi, kayınpederi ve kayınvalidesi tarafından dövüldü.

Sağ gözü şişen ve evden kovulduğunu söyleyen Fatma D., bu sabah saatlerinde baba evine gittiği sırada yolda yine eşi ve kayınpederi tarafından dövüldü. Fatma D., hastaneye kaldırılırken 3 kişi gözaltına alındı.

Polise ifade veren Fatma D., şunları söyledi:
"Bana bankadan 11 bin lira kredi çektirmişlerdi. Borcun yaklaşık 6 bin lirasını ödemiştim. Dün de işten çıktıktan sonra kredi taksitlerimin son durumuna bakmak için bankamatiğe uğradım. Ardından eve gittim. Eve yaklaşık yarım saat geç gittim diye beni dövdüler. Sabah da babamın evine giderken sokak ortasında dövdüler. Sürekli eşim ve kayınpederimden şiddet görüyorum. Ben kredi çekiyorum, ama yine de dayak yiyorum. Artık bu dayaktan bıktım. Dayaktan kurtulmak istiyorum.”

Olayla ilgili soruşturma sürüyor.



Ulusal Portal
Tags

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)