Putin'e Şangay 5'lisine katılmayı teklif ettim.


Türkiye'den Rusya'ya flaş teklif

AB'nin Türkiye'ye karşı olan politikaları eleştiren Erdoğan, Rus lider Putin'le arasında geçem diyaloğu işte böyle anlattı.

Yiğit Bulut'un moderatörlüğünde bir gurup gazetecinin sorularını cevaplayan Başbakan Erdoğan, Putin'e Şangay'a katılmak için teklifte bulunduğunu söyledi.

Başbakan Erdoğan: Avrupa Birliği konusunda bir bakanlık kurduk. Fransa Cumhurbaşkanı Sarkozy ve Almanya'dan Merkel bu süreci baltalayan iki lider oldu. Sarkozy ve Merkel gelene kadar liderler zirvesine katılıyordum. Bunlar kalktılar 10 ülke aldılar tamamen siyasi kararlarla. Bizim ve Hırvatistan'ın katılmaması yönünde karar aldılar. Müktesebatta olmamasına rağmen fasılları kapamayı kapattılar sadece açmaya müsade ettiler. Bize hendek atlatıyorlar. Cevap veremiyorlar. Şu anda bütün fasıllar bizde hazır. Sen onu Güney Kıbrıs diye alabilirsin başka Kıbrıs diye alamazsın. 2023'e Avrupa kalır mı kalmaz mı bilinmez. Avrupa'nın hali ortada.

Rusya'da Putin 'e latife yaptım. Zaman zaman bize takılıyorsunuz. Sizin AB'de ne işiniz var diye. Ben de takıldım artık bizi Şangay'a alırsınız artık dedim. Putin'e Şangay 5'lisine katılmayı teklif ettim.

Haberdar
Tags

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)