Asıl hedef ben değildim


CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun eşi Sevim Kılıçdaroğlu, CHP'li Milletvekili Hüseyin Aygün'ü kaçıran PKK'nin asıl hedefinin kendisi olduğu yönündeki iddiaları yalanladı.

"Bu iddiaların aslı yok" diyen CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlunun eşi Sevim Kılıçdaroğlu, şöyle konuştu: “10 gün orada kaldım, dün döndüm. Gayet güzel geçti. 5 yaşındaki torunum yanımdaydı. Ben böyle bir duyum almadım. Bu tür iddialara şaşırıyorum, bana iletilen bir şey olmadı. Bir gece önce Hüseyin Aygün'le birlikteydik, umarım hiçbir şey olmadan döner. Herkes endişeyle dönmesini bekliyor.”

(NTV)"Bu iddiaların aslı yok" diyen CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlunun eşi Sevim Kılıçdaroğlu, şöyle konuştu: “10 gün orada kaldım, dün döndüm. Gayet güzel geçti. 5 yaşındaki torunum yanımdaydı. Ben böyle bir duyum almadım. Bu tür iddialara şaşırıyorum, bana iletilen bir şey olmadı. Bir gece önce Hüseyin Aygün'le birlikteydik, umarım hiçbir şey olmadan döner. Herkes endişeyle dönmesini bekliyor.”

(NTV)
Tags

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)