Bu saldırıları nefretle tel'in ediyorum


Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Hakkari'de 4 askerin, Bingöl'de 8 polisin şehit olduğu saldırıları nefretle kınayarak, teröre karşı mücadeleyi sarsılmaz bir kararlılık, büyük bir cesaret, fedakarlık ve onurla yürüten güvenlik güçlerine, devletin ve milletin güven ve desteğinin tam olduğunu belirtti.

Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Cumhurbaşkanlığı'nın internet sitesinde yer alan açıklamasında, mayın patlaması sonucu dün Hakkari'nin Çukurca ilçesinde 4 askerin, bugün de Bingöl-Erzurum karayolunda 8 polisin şehit olması nedeniyle büyük üzüntü duyduğunu bildirdi.

Gül, açıklamada şunları kaydetti: ''Yüreğimizi dağlayan bu hain saldırıları nefretle tel'in ediyorum. Teröre karşı mücadeleyi sarsılmaz bir kararlılık, büyük bir cesaret, fedakarlık ve onurla yürüten güvenlik güçlerimize, devletimizin ve milletimizin güveni ve desteği tamdır. Bu hain saldırılarda şehit olan kahramanlarımıza Allah'tan rahmet, ailelerine, milletimize, Türk Silahlı Kuvvetlerimize ve Türk Polis Teşkilatı'na başsağlığı diliyorum. Evladını, eşini, babasını mukaddes vatan inancı uğrunda şehit vererek büyük bir üzüntü yaşayan ailelerimizin acısını yürekten paylaşıyor, kendilerine sabır ve metanet temenni ediyorum. Yaralı askerlerimize ve polislerimize acil şifa dileklerimi iletiyorum.''


AA
Tags

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)