Bunca ölüm yetmedi mi?


Polis, astımlı çocuğa ‘Kabadayı gibi yürüme’ deyip biber gazı sıktı, Osman ölümden döndü.

Adana’da bir polis “kabadayı gibi yürüme” diyerek 11 yaşındaki Osman Çetin’in yüzüne biber gazı sıktı. Astım hastası çocuk ölümden döndü.

İçişleri Bakanı İdris Naim Şahin’in “Tamamen doğal ve zararsız” diye savunduğu, Hopa’da öğretmen Metin Lokumcu’dan Yalova’da Çayan Birben’e onlarca can alan biber gazı Adana’da 11 yaşındaki bir çocuğun ölümüne neden oluyordu. Geçen salı günü Barbaros Mahallesi’nde Seyhan Nehri kıyısındaki bir su birikintisinde yüzen çocuklar evlerine gittikleri sırada devriye gezen polis ekibi tarafından durduruldu. Polislerden biri 11 yaşındaki astım hastası Osman Çetin’e “Ne o kabadayı gibi yürüyorsun” deyince küçük çocuk “Abi ben böyle yürürüm” yanıtını verdi. Bunun üzerine adı öğrenileyemen polis çocukların üzerine biber gazı sıktı. Diğer çocuklar panikleyerek kaçarken 11 yaşındaki astım hastası Osman fenalaştı. Babasının yakınlardaki bakkal dükkânına güçlükle ulaşan küçük çocuk “Baba yetiş ölüyorum” diyerek yere yığıldı. Baba Ziya Çetin oğlunu hemen Devlet Hastanesi’ne götürdü. Yaklaşık 8 saat hastanede kalan ve daha sonra eve gönderilen Osman, astımı nedeniyle tekrar rahatsızlanınca ikinci kez hastaneye götürüldü.


Cumhuriyet
Tags

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)