Hükümete yakın sendikalar bile karşı


Hükümete yakın sendikalar bile, 66 aylık çocukların okula başlatılmaması gerektiğini vurguluyor...

AKP hükümetine yakın sendikalar bile, 66 aylık çocukların zorunlu olarak okula başlatılmasına karşı çıkıyor. Eğitim Bir-Sen, velinin okul yönetimine “Bu yıl çocuğumu okula göndermek istemiyorum” diyerek sorunun çözülmesini istedi.

Eğitim Bir-Sen Genel Sekreteri Ahmet Özer, 62-66 aylık çocukların okula gidip gitmeyeceğine velilerin karar vermesi gerektiğini söyledi. Özer, “Velinin konuyu hastaneler ve pedagoglar üzerinden değil de okul yönetimiyle paylaşarak yürütmesi çok daha sağlıklı olacaktır” dedi.

Eğitim-İş Sendikası Genel Başkanı Veli Demir, 66 aylık çocukların, ne psikolojik, ne bedensel ne de sosyal olarak okula başlamasının uygun olmadığını vurgularken Eğitim-Sen Genel Başkanı Ünsal Yıldız da, “72 aydan önce hiçbir çocuk 1. sınıfa gönderilmemelidir. Veliler çocuklarını korumak için onları okula göndermemeyi tercih etmelidir” dedi.


Cumhuriyet

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)