Namık Kemal Lisesi‏


İyi ki çalışkan, özverili ve başarılı müdürler var

Mustafa Kemal Atatürk'ün ziyaret ettiği, İzmir'in Alsancak Semti'nde, Fuar 26 Ağustos Kapısı karşısında, İzmir'in en köklü okullarından biri olan Namık kemal Lisesi, 2012 - 2013 Eğitim Öğretim yılını okul bahçesinde düzenlenen törenle açtı.

Saygı duruşu ve Milli Marş'ın söylenmesinin ardından, Okul Baş Muavini Ahmet Güngör açış konuşmasını yaptı. Her öğrencinin, Namık Kemal Lisesi'nin öğrencisi olma fırsatını yakalayamadığını, öğrencilerin bunun kıymetini bilerek, onun şanına uygun davranış sergilemelerini istedi.

Daha sonra 2011 - 2012 Eğitim Öğretim yılı okul birincisi ve LYS'de ilk 2000 kişi arasına giren İpek Turgut, bir konuşma yaptı. Başarısını düzenli çalışmasına ve öğretmenlerine borçlu olduğunu belirten Turgut, '' siz de azmederseniz, başarmamanız için hiç bir neden yok '' dedi.

Okul Müdürü A. Reha Karasu'nun, daha önceki yıllarda İl Milli Eğitim Müdürlüğü'ne görevlendirmeyle müdür yardımcısı olarak atanması nedeniyle; 2 yıldır görevlendirme ile okul müdürlüğü yürütülen Namık Kemal Lisesi'ndeki değişiklikler, Karasu'nun dönmesiyle hemen göze çarptı.

Tarihi binası ve bahçesinin güzelliği ile İzmirlilerin dikkatini çeken okulun, bahçesinin temizliği ve düzenlenmiş hali, sınıfların eğitim öğretime hazırlanmış olması, bugüne kadar eksikliği hep hissedilen fakat bir türlü yapılamayan engelli rampasının oluşturulmuş olması velilerin dikkatinden kaçmadı.

Toplantı Salonu'ndaki kanepelerin, uzun süre rahat oturmaya elverişli olmaması nedeniyle; koltuklarla değiştirelecek olması haberi, öğrencilerin alkışlarına neden oldu.

Okul bahçesinin ışıklandırılmış olması, gece vakti hoş bir görüntüsüne neden olmuştur. Bu hizmetlerin A.Reha Karasu'nun bireysel girişimleriyle okula kazandırılmış olması daha da anlamlıdır.

Milli Eğitim Müdürlüğü'ndeki görevlendirilmesi sürecinde; okulun, Anadolu Lisesi olması ve akıllı tahta kullanılan, İzmir'deki bir kaç pilot okuldan birisi olmasındaki katkılarını da unutmamak gerekir.






Haber ve fotoğraf: Osman Gazi Oktay

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)