"Ondan korkmuyorum" sözüne yanıt


Başbakan Erdoğan, TÜSİAD Başkanı Ümit Boyner'in "Başbakan'dan korkmuyorum" şeklindeki sözlerine ilişkin, "Benim de TÜSİAD'ın başındaki bir hanımefendiyi korkutma derdim yok, böyle bir seviyesizliğin içine girmem" dedi.

Başbakan Erdoğan, Kanal 7 ve Ülke TV'de ortak yayınlanan "İskele Sancak Özel" adlı programda soruları yanıtladı.

TÜSİAD Başkanı Ümit Boyner’in “Başbakan’dan korkmuyorum” şeklindeki sözlerinin sorulması üzerine Erdoğan şunları söyledi:

"Bir hanımefendinin benden korkup korkmamak yaklaşımı içinde olmasını doğru bulmam. Benim de TÜSİAD’ın başındaki bir hanımefendiyi korkutma derdim yok, böyle bir seviyesizliğin içine girmem. Ama kurumsal olarak bir yanlış içine girdikleri zaman gerekli yanıtı veririm. Nedir bu? O kurumu boykot ederim. Yaptığım budur. Ben hanımefendiyle de sizi korkutmak gibi bir aşağılık durumun içine girmem. Benim tavrım her zaman kurumsaldır. Kendilerini normalleşme içine sokmadıkları takdirde bu tavrım devam edecektir.”



Cumhuriyet
Tags

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)