Türkiye bunların eline düştü


SEVGİLİ okuyucularım, ülkemizin belli yerleri hariç neresine giderseniz gidin, bu tür afişler sizi karşılıyor…

Çünkü AKP iktidarı, umudunu din ticaretine ve din sömürüsüne bağlamış durumda.

Bunlardan medet umuyor.

Müslümanlar bu yolla kandırılıyor, iktidarın nimetlerinden gerçek Müslümanlar değil, ülkeyi yönetenler ve onların yandaşları yararlanıyor.

İyi niyetli, inançlı, düzgün Müslümanların ağzına ise bir tutam uyuşturucu tıkılıyor:

“Al sana iki çuval kömür, al sana beleş gıda paketi! Hayrını gör, bize dua et, oylarını

AKP’ye pompala, uyumaya devam et!..”

Din ticareti ve din sömürüsü öyle boyutlara vardı ki, ilköğretim okullarına Peygamberin hayatı, Kuran dersi gibi tarifeler konuldu. Daha altı yaşını bitirmemiş kız çocuklarını bu derslerde örtecekler, sonra onları ömür boyu sıkmabaşla yaşatacaklar…

Çünkü bunların kafasındaki sakat ve sapkın Müslümanlık, sadece ve sadece örtünmek üzerine kurulu. şu an bu yazan kısmı ben yazmadım peki kim yazdı ben bilemedim sizce bu cümlerler nedir.

Bugün elimdeki fotoğraflardan sadece üçünü yayınlayabiliyorum. Bunları bana gönderen Sözcü okuyucularına teşekkürü de ayrıca bir görev biliyorum.

Şunlara bakınız!

Gaziantep’te cami fuarı açılıyor. Yandaşlar camilere mal satacak.

Antalya’da imam hatiplere kayıt furyası…

Taşıma ve yemek harcamaları devlet tarafından karşılanıyormuş. İnançlı ve ahlaklı fertler orada yetişirmiş! Öyle ya, öteki okullarda okuyanlar inançsız ve ahlaksız!

Merzifon’da asılı posterlere bakınız! Namazını camide kıl, ödülü kap! Promosyonlu, ikramiyeli, kuponlu, ödüllü cami davetiyeleri!..

21. yüzyıl Türkiyesi işte bu kafaların elinde.

Para bunlarda ve yönettikleri paranın sonu yok.

Devletin ve milletin kaynaklarını istedikleri gibi, kendi kirli parasal ve siyasal çıkarları doğrultusunda harcıyorlar…

Çünkü iktidarlarını sürdürebilmek için ellerinde sadece iki silah kaldı:

Din ticareti ve din sömürüsü.

Fakir fukara milyonlarca Müslüman inim inim inlerken, ayın sonunu getiremezken, şehit düşerken, bu beylerin keyfi gıcır.

Bu işin ticaretini yapacaksın, o çaresiz insanları sömüreceksin, uyutacaksın, kandıracaksın ki iktidarda kalasın, avanta ve rant elden kaçmasın!

Yuh olsun bu vicdansızların, bu sahtekarların, hokkabazların tümüne, yuh olsun.



Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)