Ulusal Eğitim Derneği ile Dayanışma yemeği‏

Ulusal Eğitim Derneği'yle Dayanışma

Ulusal Eğitim Derneği İzmir Şubesi Halit Ziya Bulvarı Taner İşhanı'ndaki, Sağlıkçılar Lokal'inde '' Ulusal Eğitim Derneğiyle Dayanışma Yemeği '' düzenledi.

İzmir'deki dernek, sendika temsilcilerinin ve Ulusal Eğitim Derneği üyelerinin katıldığı yemek, coşkulu geçti.

Yemekte, Ulusal Eğitim Derneği İzmir Şubesi Başkanı Osman Gazi Oktay konuşma yaptı. Oktay konuşmasında, '' 4+4+4 yasasıyla, eğitimin süresi 12 yıla çıkartılmamıştır. Gerçek olan; imam hatiplerin orta kısımlarının açılmasıdır. AKP Muğla Milletvekilinin belirttiği gibi, ortaokul ve liselerde konulan seçmeli derslerle, tüm okullar imam hatip okullarına dönüştürülmek istenmiştir.Öğretmeni hazır edilmeden, 66 aylık çocuklar ilkokula alınmıştır. Yeterli derslik yapılmadan yasa çıkartıldığından; 70 kişilik 1. sınıflar oluştuğunu basından öğrenmekteyiz. Çıkartılan yönetmelikle, Atatürk ilke ve devrimleri müfredat programından çıkartılmıştır. Eğitim örgütlerini, Atatürk Devrimlerine sahip çıkmaya çağırıyorum '' dedi.

Oktay, Eğitim- İş Sendikası İzmir Şubesi Başkanı Prof Ömer Değirmenci'yi konuşma yapması için sahneye davet etti. Değirmenci konuşmasında, eğitim örgütlerinin ve diğer demokratik kitle örgütlerinin ortak mücadelesine ihtiyaç duyulduğunu, Eğitim İş'in, önümüzdeki günlerde bunu gerçekleştirmek için, üzerine düşeni yerine getireceğini belirtti.

İzmir Sanayi Odası Temsilcisi Arif Acar, Balçova Beldiyesi Meclis Üyesi Rauf Dilaver, İzçev Başkanı Besalet Alkaya, Eski Yol -İş Sendikası 1 No'lu Şube Başkanı Bülent Zenginobuz, Kapatılan Asim - Sen başkanı Ali Başkan ve Sümerbank Direniş Komitesi üyesi Kemal Kasar'ın katılımıyla gerçekleşen yemek, katılımcıların halay ve oyunlarıyla devam etti.

Lokalin hizmetlerinden ve müzik gurubundan memnun kalan katılımcılar, gece geç vakitlere kadar eğlendiler.




Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)