19. İzmir TÜYAP Kitap Fuarı'na katılıyoruz

Ulusal Eğitim’e Ziyaretçi Akını!

Açılışı 19 Nisan 2014 tarihinde İzmir Büyükşehir Belediyesi Danışmanı, Eski Konak Belediye Başkanı Muzaffer Tunçağ, TÜYAP Danışma Kurulu Üyesi Doğan Hızlan, 19. İzmir TÜYAP Kitap Fuarı Onur Konuğu Yazar Feyza Hepçilingirler, Karşıyaka Belediye Başkanı Hüseyin Mutlu Akpınar ve Konak Belediye Başkanı Sema Pekdaş tarafında yapılan fuarda, Öğretmen Dünyası Dergisi- Ulusal Eğitim Derneği, Salon 1/A No: 609’da yerini aldı.
Kızılçullu Köy Enstitüsü Mezunu Yazar Bahattin Uyar, stantta kitaplarını imzaladı.
20.04. 2014 tarihinde de kitaplarını imzalayacak olan Uyar’ı, köy enstitüsünden arkadaşı Yazar Rıza Yetim, yalnız bırakmadı.

Ulusal Eğitim Derneği İzmir Şubesi Başkanı Osman Gazi Oktay, onlarca çocuk kitabı yazan Rıza Yetim’i, 22.04.2014’te kitaplarını imzalaması için davet etti.

Rıza Yetim Salı günü kitaplarını imzalamak için stantta olacak.

Nazım Hikmet’in İzmir Fuarı’ndaki heykelini kentimize kazandıran Eski Sağlık Bakanı Suat Çağlayan, Eski Bornova Belediye Başkanı Kamil Okyay Sındır, Muğla’nın Büyükşehir Belediyesi olması nedeniyle kaldırılan Milas’a bağlı Bafa Belediye Başkanı Zühra Dönmez, Halk Ozanı Yunus Kırılmış, Eski Manisa Milli Eğitim Müdürü Mehmet Hekim, Konak Çankaya Mahallesi Muhtar Adayı Neşe Şermeti ve Karşıyaka Belediye Başkanı Hüseyin Mutlu Akpınar, standı ziyaret ederek Ulusal Eğitim Derneğine güç kattılar.





Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)