Hemşeriler Birbirini Buldu!

Kızılçullu Köy Enstitüsü 1949-1950 Eğitim Öğretim Yılı Mezunu Bahattin Uyar 19. TÜYAP Kitap Fuarı’nın 2. günü olan 20.04.2014 tarihinde, kitabını imzalamak için Öğretmen Dünyası Dergisi-Ulusal Eğitim Derneği Standı’ndaydı.

Köy enstitüsü çıkışlı Rıza yetim yazdığı çocuk kitaplarını sabah erkenden eşiyle birlikte getirdi. CHP İzmir İl Örgütü Yönetim Kurulu Üyesi Dr. Ülkümen Rodoplu standı ziyaret etti. Rıza Yetim ve eşiyle birlikte, yanına kızını da alarak objektifimize poz verdi.
Bahattin Uyar gibi Yatağanlı olan Prof. Dr. Ayhan Çıkın hemşerisini görür görmez kucakladı. Kitabını imzalattı ve birlikte fotoğraf çektirdi. Sohbetleri o denli içtendi ki dostluklarına imrenmemek olası değildi.

Beden Eğitimi Öğretmenleri Dernekleri Federasyonu Başkanı Hüseyin Kibar da öğretmen dostlarını yalnız bırakmadı. Öğretmen sorunları üzerine sohbet başlattı.

Kızılçullu Köy Enstitüsü Mezunu Halil Vural, kendinden bir dönem sonra aynı okuldan mezun olan Uyar ile sohbete koyuldu. Eski Manisa Milli Eğitim Müdürü Mehmet Hekim, Rehber Öğretmen Işıl Soğukpınar ile birlikte objektifimize gülümsediler.

En son 82. ‘’Sessiz Çığlık’’ eylemini gerçekleştiren Vardiya Bizde Platformu temsilcileri Taner Sevgur ve Erhan Çatkın, 68’li Mustafa Özbek ve Aydın Türkaydın’ın ziyaretiyle 2. gün sona erdi.






Fotoğraf : Özkan Sucuoğlu
Haber :Osman Gazi Oktay

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)