Ulusal Eğitim Dayanışması!

Ulusal Eğitim Derneği İzmir Şubesi’nin düzenlediği dayanışma yemeğine, pek çok kitle örgütü temsilcisi katıldı.

Yemeğe, ADD Genel Yönetim Kurulu Üyesi Cemal Yetginer, ADD Urla Şubesi Başkanı, İzmir ADD Şubeleri Koordinasyon Sorumlusu Ali Yanar, ADD Konak Şubesi Başkanı Nedim Aykut, Birleşik Kamu İş Federasyonu Yönetim Kurulu Üyesi Necla Baştan, DİSK Genel İş Sendikası İzmir 1 No’lu Şubesi Yönetim Kurulu üyeleri Ali Bala, Fuat Koldaş ve Emre Tezcan, Avrasya Vakfı Başkanı Mustafa Destereci, Yol İş Sendikası İzmir 1 No’lu Şubesi eski Başkanı Bülent Zenginobuz, Sümerbank Direniş Komitesi üyeleri Kemal Kasar ve Seval Oskan, İnşaat İşçileri Derneği Genel Başkanı Adnan Boğa, Orta Asya Uzmanı Zafer Ersöz, eski sağlık il müdürü Hasan Küsmüş, Karabağlar Belediyesi Kurslar Müdürü Ömer Ökten, Konak Çankaya Mahallesi Muhtar Adayı Neşe Şermeti, İlk Kurşun Gazetesi’ni temsilen Berrin Öztürk Kutluk ve İstanbul’dan yemek için İzmir’e gelen, İstanbul Barosu avukatlarından ‘’Yeni Hayat Dergisi’’ Genel Yayın Yönetmeni Hanifi Altaş katıldı.
Ulusal Eğitim Derneği İzmir Şubesi Başkanı Osman Gazi Oktay katılımcıları ayrı ayrı tanıtarak, katılımları için teşekkür etti. ‘’ Ulusal Eğitim Derneği sizlerle birlikte yapacağı ortak eylem ve etkinliklerle, İzmir’den Türkiye’ye daha güçlü ışık saçacaktır’’ dedi.

Oktay, Hanifi Altaş’a ulusal kültürümüze yaptığı katkılar nedeniyle bir plaket sundu.
Altaş, derginin adının ‘’Yeni Hayat’’ konmasının nedenini açıkladı. Derneğin kendisine sunduğu plaketten duyduğu memnuniyeti belirtti. Atatürk’ün fikirlerinden ilham aldığı Ziya Gökalp’ten söz etti. ‘’Mustafa Kemal’in ulus gençliğine emanet ettiği Türkiye, karanlığa mahkum olmayacaktır. Buna kimsenin gücü yetmez. Aydınlanma mücadelesinde karşımıza çıkan engellerin yıkılması yakındır. Emperyalizme karşı verilen mücadelede, en geniş cephenin oluşturulması merkezi görevdir ‘’ diyerek konuşmasını bitirdi.
Diğer kurum temsilcileri de Ulusal Eğitim Derneği ile bir araya gelmekten, hoşnut olduklarını açıkladılar.

Çalınan ‘’Harmandalı Zeybeği’’ kadınlı, erkekli pek çok konuğun, açık havada oyununa neden oldu.









Haber ve fotoğraf : Osman Gazi Oktay

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)