Kariyer Başarı Mutluluk vs


Hemen her ülkede her insan hayatı şu şekilde yaşıyor. Gençlik yıllarında hangi okula girsem hangi mesleği seçsem? Sonrasında işe girebilirmiyim? Varsa askerlik ne olacak nasıl yapsam? Sonrasında askerliğimi yaptım işe girdim..evlensemmi kimle evlensem? Evlendim çocuk yapsammı yapmasammı ? Yasasın işimde yükselmeye başladım ! Gecemi gündüzüme kattım (yani kendi hayatımı sildim iş formatında aktör oldum ailemi ihmal ettim) bunu haketmiştim. Yaşasın sonunda yönetici oldum. Oldum da toplantılar sinir stress mide ağrısı baş ağrısı...Karımla da/kocamla da aram bozuk...çocuklar dırdırlanıyor anne baba nerelerdesiniz diye..Yazlık aldım işten gidemiyorum, son model arabam var trafikden keyfini süremiyorum, ev aldık taksitleri var beni mahveden işten ayrılamıyorum. Ülser oldum, migrenim var adetlerim düzensiz ve ağrılı..Yılda 5 gün izne çıkıyorum yetiyor yeterki iş aksamasın ! EVET YAŞASIN KARİYER YAPTIM ! İyi güzelde bu yaşam tarzında SİZ NEREDESİNİZ?
Bu yaşananlar sizlere de tanıdık geldimi? Tahmin ederim büyük bir çoğunluğunuz ne yazıkki buna evet diye cevap verecek.

Yanlış anlaşılmasın evde oturun üretmeyin yan gelin yatın demiyorum. Sadece şunu söylemeye çalışıyorum bu hayat bizim ve bir kez geliyoruz. Yapılacak şeyse aslında çok basit insanlar/toplum ne istiyorlar biz gerçekten ne istiyoruz bizim formatımız ne olmalıyı ayırt etmek. Bu nasıl mı olacak sonraki yazılarımızda tartışalım :) görüşmek üzere..

Ckocabal

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)