Mutluluklar Bilge ve Ali Rıza…

Ulusal Eğitim Derneği İzmir Şubesi yönetim kurulu üyesi, Eğitim İş Sendikası Konak Temsilcilik Başkanı Cengiz Oktay’ın oğlu Ali Rıza Oktay, Bilge Çetin ile nişanlandı.
Aile arası yapılan nişana Çetin ve Oktay ailesinden, gelin ve damadın büyük anneleri, dedesi, anne babaları, amcası, yengesi, kardeş ve kuzenleri katıldı.

Nişan yüzüklerini Ulusal Eğitim Derneği İzmir Şubesi Başkanı Osman Gazi Oktay taktı.
Oktay, yüzükleri takarken yaptığı konuşmada, Özdemir Asaf’ın ‘’Herkes fazlasıyla sevmiş, Ben eksiklikleriyle sevdim oysa’’ sözünü anımsatan Oktay, ‘’Siz de eksikliklerinizi tamamlayarak birbirinizi sevin’’ diyerek kurdeleyi kesti.

Daha sonra kesilen pasta servis edildi. Toplu fotoğraf çekimi yapıldı.






Haber : Osman Gazi OKTAY
Fotoğraflar : Başak OKTAY

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)