Geleneksel Okçuluk Spor Kulübü Derneği 3.Olağan Genel Kurultayı


2011 yılında kurulan DerneK 3. Olağan Genel Kurultayını Dernek merkezinde gerçekleştirdi

Divan başkanlığına Ertuğrul Doğan; katip üyeliklere ise Gülşah Çoban ve Yunus Emre Menendi getirildi.
Samimi bir ortamda geleneksel okçuluğun sorunları konuşulup çözüm yolları hakkında uzun müzakereler yapıldı. Görüşmeler sonucunda geleneksel okçuluk hakkında bilimsel araştırmalar yapmak üzere Bilim ve Araştırma Kurulu kurulmasına karar verildi.

Geçen Dönemin Başkanı da olan Kemal Cebecik okuduğu faaliyet raporunda yarışmalar, etkinlikler, konferanslar ve kurslar düzenlediklerini ifade etti.

Denetim Kurulu’nun raporunun okunup ibra edilmesinin ardından seçimlere geçildi.
Yapılan seçim sonucunda dernek organlarına şu isimler seçildiler:

Yönetim Kurulu:
Kemal Cebecik, Birol Cevizoğlu, Ertuğrul Doğan, Ahmet Kılavuz, Gülşah,

Yönetim Yedek:
Mera Cebecik, Meryem Cevizoğlu, Cengiz Çetin, Yunus Emre Menendi, Bahadır Yılmaz,

Denetim Kurulu:
Kerim Acar, Çapar Kanat, Kader Bekmezci,

Denetim Kurulu Yedek:
Ahmet Ali Kumbasar, Gönül Kanat, Kürşat Özdal,

Bilim ve Araştırma Kurulu:
Prof. Dr. İlkay Polat Dellal, Prof. Dr. Özkul Çobanoğlu, Doç. Dr. Yusuf Can

Yeniden başkanlığa seçilen Kemal Cebecik yaptığı teşekkür konuşmasında geçen dönem yapılan faaliyetleri aynı hızla ve daha geniş kitlelere sunacaklarını, yayın hammaddesi olan ‘’Akçaağaç Ormanı ‘’ kurmayı tasarladıklarını ve bu dönemde gerçekleştireceklerini bildirdi.

 


Çapar Kanat
caparkanat@gmail.com
https://twitter.com/caparkanat

Çiğ Sütü Kaynatarak Yoğurdumu Evde Yapıyorum

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)