Fuat Avni ?





Fuat Avni projesi,

Cumhurbaşkanı açıklıyor;
Dün gazetelerde görmüşsünüzdür:
Bir hafta önce de ailece tehdit aldığımızı söylemiştim.
Şimdi kızımla, şahsımla ilgili tehditler ortaya çıktı.
Aylardır ortaya çıkan isim var.
Delikanlıysan çık ortaya, gizli olarak niye bu işi yapıyorsun.
Biz kefenimizi giyerek bu yola çıktık.
Bizi buradan caydıramazsın.
Sende yürek varsa, delikanlılık varsa kod adıyla ortaya çıkma.
Terör örgütünün mensubusun.
O yüzden kod adıyla konuşursun.

Fuat Avni’yi takip eden bir kişi olarak,
Diyorum ki,
Fuat Avni’nin çıkışı yaklaşık bir yıl oldu,
Bu süre zarfında önceden söylediklerinin,
Tamamına yakını gerçekleşti,
Çok gizli Operasyonları önceden,
Zaman yer ve kişi belirterek bildirdi,

Her ne hikmetse Fuat Avni tarafından yapılan,
Bütün ön bilgilendirmelere rağmen,
bu operasyonların hepsi,
gerçekleşti ve başarılı oldu.

Tuhaf olan,
devletin içinden gizli bilgi ve operasyonları,
bu kadar doğru verebilecek kaç kişi olabilir.
Bu bilgilere sahip insan sayısı,
Devlet içinde iki elin parmakları kadar değil midir.


Devletim,
Her şeyi biliyorum,
Her yere hakimim,
Her şey emrimde,
Her şeye muktedirim,
Diyeceksin,

Sonrada,
Beceriksiz kabadayı ağzıyla,
“Delikanlıysan çık ortaya” demeyeceksin.

Ha illaki benim tarzım bu diyorsan,
Bu cümleyi,
Meydanlarda mikrofonları görünce değil,

Bakanlar kurulunda,
Danışmanların yanındayken,
Ya,
“hanginiz hainse ortaya çıksın” diyeceksin,
Yada,
Susacaksın,

Çünkü,
Biri çıkar,
Bir yıldır devlet istihbaratını,
kevgire çeviren adamı bulamıyorsun,

Bu nasıl? Her şeyi bilmek,
Bu nasıl? Her yere hakim olmak,
Bu nasıl? Her şeyi emri altına almak,
Bu nasıl? Her şeye muktedir olmak,
Diye sorar,

Haşa ne haddime ben sormuyorum.

Ben sadece,
Fuat Avni,
Senin işine geldiği için deşifre olmuyor diyorum.
İşi bittiğinde bir anda yok olacak diyorum.

“Fuat Avni mağduriyet yaratma projesidir.”
Yakında biter,

Yemeyin diyorum.
Hepsi bu


Aydın KOCA 
Kemalin Aydın
koca1907@yahoo.com.tr

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)