Yarim İstanbul’da



Y A R İ M İ S T A N B U L’DA
 
Gittim Yine İşyerinden Acımış Yüreğimle Saat On Da
Süzüldüm Hüzünle Karanlıktan Evimizin Yoluna
Açsaydın Kapıyı Görseydim O Gül Yüzünü Karşımda
O Türkan Sultan Gözlerinle Gülseydin Yine Bana
Çaldım Kapıyı Açmadı Kimse Çünkü Yarim İstanbul’da…

Kendine İyi Bak Beni Düşünme Kırmızı Gülüm
Zormuş Sen Varken Boş Kapıyı Çalmak Zor Geldi
Hep Seninle Yalnız Seninle Güzel Bu Ahir Ömrüm
Suyu Olmayan Deniz Denizi Olmayan Balık Gibi
Çaldım Kapıyı Açmadı Kimse Çünkü Yarim İstanbul’da…

Olmuyor Meleğime Çiçeğime Sarılmadan Uyumak
Hadi Kuzuneyi Yakta Isınalım Demeden Yatmak
Bir An Uyanınca Yatağını Bomboş Bulmak
Varken Aynı Yastığa Birlikte Baş Koymak
Çaldım Kapıyı Açmadı Kimse Çünkü Yarim İstanbul’da…

Ben Adını Dağlara Değil Kalbime Yüreğime Yazdım Yarim
Lafla Sözle Üç Günlük Değil Sevda Nedir Ben Bilirim
Sarı Bornozla Dedin Ya ! Gözlerimden Boşaldı Yaşlar Sana Diyemedim
Evdeyim Şimdi Kuzum Hayalinle Başbaşa Birlikteyim
Çaldım Kapıyı Açmadı Kimse Çünkü Yarim İstanbul’da…
Canımdan Daha Çok Sevdiğim Tek Aşkım Filiz’ime Sevgilerle Hasan Durgut


Hasan DURGUT
HASAN DURGUT - YÜCE TÜRK MİLLETİ - (TCHKD)
 hido.hasan@hotmail.com

Yorum Gönder

1Yorumlar
Yorum Gönder