‘Öz yönetim’ ilanlarının içindeyiz



Demokratik Bölgeler Partisi (DBP) Eş Genel Başkanı Emine Ayna, bazı bölgelerde belediye başkanlarının sözde “özyönetim” ilanına sahip çıktıklarını söyledi.

Açıklama yapan DBP Eş Genel Başkanı Emine Ayna, belediye başkanlarının sözde ‘öz yönetim’ ilan ettikleri için gözaltına alınmalarına tepki gösterdi. Kendilerinin, Silvan’ı Ankara’dan yönettirmeyeceklerini söylediklerini belirten Ayna, şöyle devam etti “Biz DBP olarak bunun içindeyiz. Bir siyasi parti olarak elbetteki özerklik veya öz yönetim ilan etme konumumuz yoktur. Ama biz tüzüğünde özerklik talebi bulunan, Türkiye’nin demokratik özerklikle yönetilmesi gerektiğine inanan, bunun siyasi mücadelesini veren bir siyasi partiyiz. Öz yönetim ve özerklik talebinin olduğu bu coğrafyada belediyelerimizle birlikte halkın öz yönetim talebinin yanında ve içinde yer alıyoruz.”

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)