Cumhurbaşkanımız tivitini sil deseydi, hiç tereddüt etmez anında silerdim


Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Hac faciasıyla ilgili eleştirilen Suudi Arabistan'a sahip çıkmasının ardından Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek Suudi Arabistan'ı suçlayan tweetini silmişti.

Gökçek o tweetinde "Hacda 717 hacı vefat etti. İçinde Türk hacılar da var. Acımız çok büyük. Bu böyle devam etmemeli. Sorunu bize teslim etsinler, biz çözelim..." ifadelerini kullanmıştı. Gökçek o ifadeleri neden sildiğini açıkladı. "Ben bu tweeti attıktan sonra Hacda bulunan bir arkadaşım beni aradı ve dediki; 'Başkan twitini okudum, bu tiwit senin niyetini bilmeme rağmen Suud tarafından yanlış anlaşılabilir. Lütfen tiwitini siler misin?'" diyerek bir arkadaşının kendisine uyarıda bulunduğunu aktaran Gökçek, "Sayın Cumhurbaşkanımızın bu konudaki beyanatını o sırada bilmiyordum" dedi.

Açıklamasında, "Twitimi silmemin Cumhurbaşkanımızın beyanatı ile hiçbir ilişkisi yoktur" ifadelerini kullanan Gökçek, "Ancak evlet adabında hoşunuza gitmese de, liderinizin söylediği şeylere uymak vardır. Bana sayın Cumhurbaşkanımız tivitini sil deseydi, hiç tereddüt etmez anında silerdim" diye yazdı.


Kendisini eleştirenlere "Mal bulmuş mağribi gibi kendinizi avutmayın..." diye karşılık verdi. Suud elçiliği ve Suud belediyeleriyle "çok üst düzey" münasebetlerinin olduğunu yazan Gökçek, "Daha geçtiğimiz günlerde Suud'dan gelenleri Ankara'yı gezdirdim ve kendilerine yaptığımız hizmetleri tanıttım... Heyetin başındaki Suud'luya Medine ve Mekke hakkındaki düşüncelerimi anlattığımda heyetin başında Suud kralına yakın olan arkadaş 'gidince bu arzularınızı kral ailesindeki tüm yakınlarıma ileteceğim, Suud sizin tecrübelerinizden yaralanmalıdır' dedi" ifadelerini paylaştı.

Suud'ları sevdiğini onları eleştirmek için bir şey yazmadığını belirten Gökçek, "Şimdi bana laf atan internet sitelerine, artist yazarlara ve twit alemindeki twitşörlere lafım şu" diyerek açıklamasını paylaştı:




Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)