TÜRGEV



1996 da İstanbul’da kurulan İSEGEV,
2012’de yönetim ve kapsam genişletip
Tüm Türkiye’ye yayılmak amacıyla TÜRGEV oldu.

2012’de yönetime,
Bilal Erdoğan ve Esra Albayrak (Erdoğan),
Başta olmak üzere Erdoğan ailesi ve AKP’li siyasiler girdi,

Bu yeni yönetimle birlikte,
TÜRGEV’e büyük bir bağış yarışı başladı
Oluk oluk paralar, araziler binalar bağışlandı,
Bağışlar dur durak dinlemedi,
E nede olsa Müslüman memleket hayırseveri bol,

Bu bağış yarışı hızıyla,
1996-2012 arası 16 yılda 5 yurt binası yapılmışken,
2012-2015 arası 3 yılda 15 yurt binası yapıldı,
Dile kolay 15 kat artış,

Diyeceksin ki,
Arkadaş bağış bu,
İsteyen istediği yere istediği kadar yapar sana ne,
Sanki senin paranı bağışlıyorlar,
Haklısın yapan yapar bana ne de,

Huyum kurusun işkillendim bir kere,

Neden mi işkillendim,
Sanırım Sudi kral sırf hayır için TÜRGEV’e,
Bir kalemde 100 milyon dolar bağışlamadı,

Sanırım belediyeler sırf hayır için TÜRGEV’e,
Bedelsiz arazi, yurt binaları verme yarışına girmedi,

Sanırım TBMM sırf hayır için TÜRGEV’e
Üniversite kurma hakkı tanımadı,

Sanırım TÜRGEV sırf hayır için,
Fatih Historia AVM’ye ortak olmadı,

TÜRGEV’e bağış yapanların büyük çoğunluğunun,
Müteahhit olması sırf hayırdan olmasa gerek,

işkilleniyorum,
TÜRGEV’in yurtlar, üniversiteler, vasıtasıyla,
Özellikle kız öğrencileri hedeflemesi bana,
sırf hayır için gibi görünmüyor,

Sanırım yurtdışı okullar açacak,
Kardeş Maarif vakfı sırf hayır için kurulmadı,

Hatırladığım kadarıyla bunların hepsi,
cemaatin taktikleriydi,
işkilleniyorum aynı yoldan geçilmiş,
aynı sudan içilmiş,
aynı yollar geçilip,
aynı sudan içildiğine göre,
yeni paralel devlet mi kuruluyor.

işkilleniyorum,
Sanırım TÜRGEV yönetimine,
sırf hayır için girilmemiş gibi,

cemaate yapılan operasyonların amacı,
Sadece kurduğu kumpaslar değil gibi,

Önce 2012’de TÜRGEV hamlesi,
17 Aralık 2013 paralel operasyonları,
Herkes gardını almış,
Yani kavga geliyorum demiş zaten,

bütün hazırlıklar,
Cemaatin kurduğu paralel yapıyı tasfiye ederek,
Yerine,
Yeni paralel yapıyı yerleştirmek üzerine gibi.

Bir başka deyişle,
eski paralel gitti yeni paralel geliyor gibi,

Yeni kumpaslar,
Yeni savcılar,
Yeni emniyetçiler,
Yeni zenginler,
Yeni bürokratlar,
Yeni medyalar,
Yeni hokkabazlar,
Yeni yalakalar,
Yeni avantacılar,
Yeni yeni yeni,

Sanırım,
Hedef 2023,
Yeni Türkiye dedikleri,
Bu olsa gerek,

Oh be,
Ülke paralel devletsiz kalacak sanmıştım,
Rahatladım,

Bir paralel gitmiş,
Diğer paralel geliyor,
anlaşılan değişen bir durum olmayacak,
Bende boşa işkillenmişim.

Gerçi atalarımız da,
“gelen gideni aratır derler.”

Aydın KOCA

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)