Ulusal Eğitim İzmir Şube Güven Tazeledi!



Ulusal Eğitim Derneği İzmir Şubesi 7. Olağan Genel Kurulu’nu tamamladı.

Osman Gazi Oktay başkanlığında gidilen genel kurula, Batı Trakya Türkleri Dayanışma Derneği İzmir Şubesi Başkanı Mümin Durmuş, Çağdaş Eğitim Gönüllüleri Derneği Başkanı Yalçın Aktop, Eğitim İş Sendikası İzmir 3 No’lu Şube Başkanı Hüseyin Çalışkan, Eğitimci-Yazar Aydoğan Yavaşlı, Şair Refik Uğur, Türkiye’de kurulmuş ilk medya kooperatifi olan, Güçbirliği Medya İletişim Kooperatifi Yönetim Kurulu Üyesi Erdem Ak katıldı.

Başöğretmen Mustafa Kemal Atatürk ve eğitime katkı sunmuş eğitimciler için

yapılan saygı duruşunun ardından, İstiklal Marşı okunarak divan seçimine geçildi.

Divan Başkanlığı’na Erdem Ak, yazmanlıklara Zülküf Aktop ve Özkan Sucuoğlu önerildi. Başka öneri olmadığından, divan bu şekilde oluştu.

Yönetim, denetim ve mali raporun okunması ardından, oylanarak kurullar aklandı.



Tek liste ile gidilen seçimlerde

Yönetim Kurulu

1- Osman Gazi Oktay

2- Necla Kendigelen

3- Ali Yalçın

4- Neşe Şermeti

5- Nebil Gürhanlı

Denetim Kurulu

1- Hasan Özlemin Yılmaz

2- Ramis Güler

3- Mustafa Dal’dan oluştu.

Dilek temenniler bölümünde söz alan dernek üyesi Kızılçullu Köy Enstitüsü Mezunu Rıza Yetim, dernek yayın organı olan Öğretmen Dünyası Dergisi’nin akademisyenlerin yazılarında ziyade, öğretmen ve öğrencilerin yazı ve haberlerine yer vererek, onların sahiplenmesini sağlaması gerektiğine vurgu yaptı. Eğitim İş Şube Başkanı Hüseyin Çalışkan, tüm eğitim sendikalarının dergiye sahip çıkması gerektiğini belirtti. Kendi şubelerine bağlı tüm temsilciliklerin dergiye abone olmaları için çaba sarf edeceğini açıkladı.

Yapılan yönetim kurulu toplantısı ardından, görev dağılımını aşağıdaki şekilde yapıldı.

Osman Gazi Oktay (Başkan)

Necla Kendigelen (Başkan Yardımcısı)

Ali Yalçın (Yazman)

Neşe Şermeti (Sayman)

Dr. Nebil Gürhanlı (Üye)

Haber ve fotoğraf : Osman Gazi OKTAY

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)