Çocuklarımız Yalnız Değildir!

İzmir Çocukları ve Kadınları Koruma Derneği Kültür Sanat ve Spor Kulübü 600 çocukla, Buca Göksu Mahallesi’ndeki dernek binasında basketbol, tiyatro, ritim ve fotoğraf gurubu çalışmaları yürütüyor.

Dernek Başkan Yardımcısı Nurten İşleyen Öğüt, Ulusal Eğitim Derneği İzmir Şubesi’ni ziyaret etti. Her iki derneğin yöneticisi derneklerinin faaliyetlerini birbirine aktardı.

Öğüt, basketbol takımlarında 30 lisanslı sporcu olduğunu, İzmir Spor’un 2014 yılında düzenlediği 2014 Cup Turnuvası’nda 1.’lik ödülü aldığını, tiyatro gurubunun ‘’Midas’ın Kulakları’’ oyununu 3 kez sergilediğini, 4. Gösterinin Buca İsmet Nadir İlkokulu’nda Mayıs ayı içinde yapılacağını, ritim gurubunun yoğurt kaseleriyle (darbukaları olmadığından) çalıştığını, Menemen Taşhan tarihi binada gösteri yaptıklarını, fotoğraf gurubunu kendisinin çalıştırarak fotoğraf çekme çalışması yürüttüklerini, kadınlara Tepecik Suat Taşer Eğitim Araştırma Göğüs Hastanesi’nde ayda bir sağlık eğitimi verildiğini, Eşrefpaşa Belediye Hastanesi’nde kadınlara düzenli sağlık taraması, çocuklara diş taraması yaptırıldığını açıkladı.

Ulusal Eğitim Derneği yöneticileri bu yıl 3.’sü yapılacak olan ‘’Balkan Turu’’ hakkında bilgilendirme yaptı. Birlikte kurslar düzenleyebileceklerini belirtti.

Her iki yöneticisi yaptıkları görüşmeden memnuniyetlerini belirterek ayrıldılar.




Haber : Osman Gazi OKTAY

Fotoğraf : Özkan SUCUOĞLU

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)