THY Personel Alımı 2016


GENEL NİTELİKLER

Competence Call Center Avrupa’nın lider çağrı merkezlerindendir. 5000’den fazla müşteri temsilcisiyle, 15 farklı lokasyonda ve 8 farklı ülkede en yüksek seviyede müşteri memnuniyeti sağlamaktadır.

Kaliteli çözümler sunduğumuz için ulusal ve uluslararası tanınan şirketlerin komünikasyon alanında birinci tercihleri olmaktayız. CCC en başarılı Outsource şirketlerinden biri kabul edilmektedir ve geleceğe dönük olarak giderek büyümeyi hedefleyen bir yol izlemektedir.
Bu sayede çalışanlarımız giderek büyüyen şirket politikamızda kendilerine pozitif bir pay çıkarabilmektedir.

19 yaşını doldurmuş,
En az lise mezunu
Tercihen Müşteri Hizmetleri ve Çağrı merkezi alanında tecrübesi olan
Mükemmel iletişim becerilerine sahip
Çözüm odaklı çalışmayı kendisine ilke edinmiş olan,
MS Office uygulamalarını iyi kullanabilen
Esnek çalışma saatlerinde ve güvenilir şekilde çalışabilen
Diksiyonu düzgün,
Kariyer hedefleri olan ve geleceğini bizimle şekillendirmek isteyen adaylar


İŞ TANIMI

Dünya lideri global iş ortağımız THY için, genç ve dinamik bir ekipte yer almaya ne dersin?

Telefonla konuşmayı seviyorsan, çözüm bulmak benim işim diyorsan ve sabırlıysan seni arıyoruz!

Satış yok, kota yok, stres yok!
Inbound kanallar ile müşteriye destek verilmesi
Müşterilerin problemlerinin çözümlenmesi ve yönlendirilmesi
Müşteri talepleri doğrultusunda; uçuş bilgileri, ödeme kanalları, rezervasyon, bagaj vb. durumların kontrolü ve desteğinin sağlanması
7 / 24 vardiya sisteminde hizmet verilmesi

http://www.kariyer.net/is-ilani/competence-call-center-istanbul-cagri-merkezi-hizm-turk-hava-yollari-cagri-merkezi-musteri-temsilcisi-1367455

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)