Kemalin Aydın Yazdı:"Mesele Eğitmemek"



Mesele Eğitmemek (1)

1923-2016

93 yılda,
65 hükümet,
74 Milli Eğitim bakanı,

Değişen,
Milli Eğitim bakanı sayısı,
Hükümet sayısından fazla,

Hükümetler,
Sağcı olmuş,
Solcu olmuş,
Muhafazakâr olmuş,
Milliyetçi olmuş,

Koalisyonla gelmiş,
Tek başına gelmiş,

Uygulama aynı,
Zırt pırt,
Bakan değişikliği,
Zırt pırt,
Sistem değişikliği,

Hükümetlerde istikrar varken bile,
Milli Eğitim Bakanlıklarında istikrar yok,

CHP 27 yılda-20 bakan (1923-1950)
Demokrat Parti 10 yılda-10 bakan (1950-1960)
AKP 14 yılda-7 bakan (2002-2016)

Bir ülkede,
İstikrar varken bile,
Milli eğitim Bakanları,
Koltuğunu ısıtmadan değişiyorsa,
Ortaya,
İçi boş bir eğitim sisteminin çıkması,
Eğitimin,
Eğitmemeye dönüşmesi,
Kaçınılmazdır.

Anlayacağın,
Mesele eğitmek değil,
Mesele eğitmemek.

Bizler,
Mesele neden eğitmemek,
Neden eğitmememiz isteniyor,
Onu sorgulamalıyız,

Aydın KOCA

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)