Ünlü sanatçı Nuri Sesigüzel'in sağlık durumunu sosyal medya hesabından duyurdu


Türk Halk müziğinin usta ismi Nuri Sesigüzel'in geçtiğimiz yıl bel fıtığı nedeniyle geçirdiği operasyon sonrası ayağa kalkmakta zorlandığı öğrenildi. Sesigüzel'den gelen bu haber hayranlarını üzerken, ünlü isimden bir açıklama geldi. Sesigüzel, 'Fazla yürüyemiyorum ama arabaya biniyorum, evde dolaşıyorum. Sadece yürümekte zorluk çekiyorum. 3 kez ameliyat geçirdim. Önümüzdeki hafta bir daha ameliyat daha geçireceğim. Benim şanssızlığım' dedi.

Geçtiğimiz yıl bel fıtığı nedeniyle operasyon geçiren Sesigüzel'in, ayağa kalkmakta zorlandığı öğrenildi.

Ünlü sanatçının sağlık durumu ile ilgili bilgileri Onur Akay, sosyal medya hesabından duyurdu.

Nuri Sesigüzel'in  fotoğrafını sayfasında paylaşan Akay, altına şu notu düştü:

"Nuri Sesigüzel’in maalesef sağlık durumu iyi değil ve acı içinde. Geçen sene kısa aralıklarla üç kez bel fıtığı ameliyatı olan değerli sanatçımız iyileşemedi. Evinde yataktan dahi zor kalkabilen Sesigüzel, yürüyemiyor ve hareket etme zorluğu çekiyor. Doktorunun önerisi ile yeni tetkikler geçirecek olan sanatçımıza, acil şifalar diliyorum."

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)