Erdoğan: 3’üncü köprüye adımı vermedim, ne kadar mütevazıyım görüyorsun


Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, CHP’nin ‘Hayır’ çadırına ‘ziyareti’nde geçen 3’üncü köprüye mütevazı olduğu için kendi adını koymadığını söyledi.

Mardin’de konuşan Erdoğan, günlerdir diline doladığı ‘Hayır’ çadırındaki CHP’lilerle aralarında geçen konuşmaya bir kez daha değindi.

Çadırdakilere, kendilerinin yol, köprü, havalimanı yaptığını söyleyen Erdoğan, bu kez hayli dikkat çekici bir çıkışta bulundu: “Hayır çadırına girdim. ‘Niye ‘Hayır’ diyorsunuz’ dedim. ‘Çağdaş bir ülke istiyoruz’ dediler. Oradan da Yavuz Sultan Köprüsü gözüküyor he. Bunlara da söyledim, ‘Bakın köprüler, yollar yaptık’ dedim. Bu sefer ‘Adı Yavuz Sultan Selim Köprüsü ama, niye Tayyip Erdoğan koymadınız’ diyor. ‘Bak’ dedim, ‘Ne kadar mütevazıyım görüyorsun değil mi?’“

‘Allah ne der ona bakarım’

Erdoğan, ‘Evet’ kampanyasına verdiği desteği de ‘saklamadığı’nı söylerken, kendisinin ‘Allah ne derse ona baktığını’ söyledi. Cumhurbaşkanı, “Ben George ne der, Hans ne der buna bakmam. Ayşe ne der, Mehmet ne der, ben buna bakarım. Allah ne der, ben buna bakarım” dedi.

‘Ya teslim olacak ya da gidecekler’

Erdoğan, çatışmalarla yerle bir olan Nusaybin’le de canlı bağlantı yapılacağını belirtip şöyle devam etti: “Yıkılanların yerine daha güzelini yapmak, yeni iş ve istihdam alanları oluşturmak için tüm kurumlarımız yoğun bir çaba içerisindeler. Bak nereden, nerelere geldik. Ülkemizi ve özellikle bölgedeki kardeşlerimizi terör örgütünden tamamen kurtarmak için güvenlik güçlerimiz günün 24 saati çalışmakta. Artık bu ülkede hangi örgüte mensup olursa olsun, hiçbir teröriste rahat yoktur. Ya teslim olacaklar, ya bu toprakları terk edip gidecekler. Aksi halde polisimizle, korucumuzla, askerimizle birlikte bunları biz ülkeden atacağız.”

Yorum Gönder

1Yorumlar
  1. çok mütevazısınız aksaraydaki mutfak masraflarınızdan gemiciklerinizden öyle görünüyor

    YanıtlaSil
Yorum Gönder