Akşener, yüzde 61,5 ‘Evet’ çıkması halinde siyaseti bırakacağını söyledi


Anayasa değişikliği referandumu için ‘Hayır’ kampanyası sürdüren eski MHP’li Meral Akşener, yüzde 61,5 ‘Evet’ çıkması halinde siyaseti bırakacağını söyledi.

Avrasya Kamuoyu Araştırma (AKAM) 16 Nisan’da oylanacak anayasa değişikliği referandum sonucunda ‘Evet’ çıkması halinde şirketi kapatacağını duyurmuştu.

 Akşener, 1 Kasım seçimlerinde AKP ve MHP’nin toplam oy oranının yüzde 61,5’i bulduğunu hatırlatırken ‘partili cumhurbaşkanlığı’nı merkeze alan anayasa değişikliği referandumunda ‘Evet’ çıkması halinde siyaseti bırakacağını belirtti.

Akşener şöyle konuştu: “Yeni parti mevzusunda Devlet Bahçeli’nin artık MHP’nin başından gitmeyeceğine dair bir kanı oluşmaya başladı. Ama şöyle bir meydan okumayla bakıyorum ben duruma; yüzde 12.5 MHP’nin oyu, yüzde 49 AKP’nin oyu. Bu referandumdan yüzde 61.5 AKP ve MHP oyu var. Bu referandumdan ‘Evet’ çıkmazsa Bahçeli’nin ne yapacağını çok merak ediyorum. Bunu ilk defa burada söylüyorum; yüzde 61.5 çıkarsa ben gereğini yapacağım, siyaseti bırakacağım.”

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)