CHP’ye verilmeyen ‘Hayır’ şarkısı ‘Bana bir masal anlat baba’ymış: ‘Korktular’


CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, referandum kampanyası için ‘Bana bir masal anlat baba’ şarkısını kullanmak istediklerini ancak bestecisinin buna izin vermediğini açıkladı: “Korktular.”

Referandum kampanyası için yeni bir şarkı yazmanın zaman alacağını düşünerek, toplumun her kesimi tarafından bilinen popüler bir şarkı arayışına giren CHP üç şarkı seçmiş, Kemal Kılıçdaroğlu da şarkıları onaylamıştı.

Ancak CHP’lilerin ‘piyasa fiyatları üzerinde’ teklif vermesine rağmen söz konusu besteciler şarkılarını vermeyi kabul etmemiş, CHP de bunun üzerine zaman darlığını da göz önünde bulundurarak ‘Mavi Boncuk’u seçmişti.

‘Korktular, vermediler’

Şişli Hilton Bomonti Otel’de sanatçılarla bir araya gelen Kılıçdaroğlu, bestecisinden izin alamadıkları şarkılardan birinin ‘Bana bir masal anlat baba’ olduğunu açıkladı.

Kılıçdaroğlu, “O şarkıyı kullanmak istedik. Korktular, vermediler. O nedenle şarkıyı besteleyeni de sahibini de kınadım. Asla onlara da sanatçı demiyorum. Kimse kusura bakmasın” ifadelerini kullandı.

‘Bana bir masal anlat baba’ adlı şarkının bestesi Yeni Türkü grubunun eski üyesi Cengiz Onural’a ait.

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)