Erdoğan ‘Hayır’ oyu verecek yurttaşlara ‘terörist’ yakıştırması yapmadığını savundu


Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, ‘partili cumhurbaşkanlığı’ referandumunda ‘Hayır’ oyu verecek yurttaşlara ‘terörist’ yakıştırması yapmadığını savundu.

Kral FM’e konuşan Erdoğan, Kandil’in ve ‘FETÖ‘nün ‘Hayır’ dediği iddiasını bir kez daha dile getirerek, “Ben daha önceden de ‘Hayır’ diyenler terörist demedim. ‘Hayır’ diyenlere bir çağrıda bulunuyorum, ‘Hayır’ diyenleri anlayışla karşılarım dedim” dedi.

Ancak Erdoğan, referandum kampanyası sürecinde ‘Hayır’ diyecek yurttaşların ‘terörist’ olduğunu sık sık söylemişti.

‘2019’da aday olacağım kesin değil’

Getirilecek yeni sistemin kendisiyle ilgisi olmadığını ileri süren Erdoğan, 2019’daki seçimde aday olup olmayacağının da kesin olmadığını söyledi: “Bu Tayyip Erdoğan meselesi değil. 2019’a kadar elimde belge var mı? Ben Rabbimin bize emrettiği şekilde hayatı yaşıyorum. Her an ölebiliriz ama hiç ölmeyecekmiş gibi de makamımızda hizmetlerimizi sürdürürüz. 2019 seçiminde aday olup olmayacağım kesinleşmiş şeyler değil. Milletimizin idrakine saygı duyacağız.”

‘Kılıçdaroğlu’nun darbecilerle iletişim kurduğunu bilsem davet eder miydim?’

Erdoğan, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’na ilişkin eleştirilerini de şöyle sürdürdü: “7 Ağustos’ta Yenikapı buluşması yapıyoruz. Sayın Kılıçdaroğlu ve Bahçeli’yi davet edin diyorum. Havalimanında darbecilerle iletişim kurduğunu bilseydim davet etmezdim. Darbecilerle anlaşmış olan birini nasıl davet ederim?”

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)