Meral Akşener’e BBP ve Vatan Partisi’nden davet


Büyük Birlik Partisi (BBP) ve Vatan Partisi eski MHP’li Meral Akşener’i partiye davet etti.

MHP içinde büyük desteğe sahip olduğu belirtilen Akşener’e ilk davet BBP Genel Başkanı Mustafa Destici, Akşener’in yeni bir parti kuracağı iddialarına ilişkin “Biz o süreci yaşamış bir siyasi partiyiz. Dolayısıyla benim tüm ülküdaşlarıma çağrım şudur: Türkiye’nin, ülkücülerin ve Türk milliyetçilerinin bölünmesine değil birleşmesine ihtiyaç vardır. Bizim amacımız tüm ülkücüleri birleştirmektir. BBP bu amaçla kurulmuştur. Ayrı bir heyecan aramalarına gerek yok. Burada parti var, ocak var, teşkilat var. Buyursunlar gelsinler. Buradan da daha geniş kucaklama yaparız” ifadelerini kullandı.

‘Bu çağrı bana anlamlı geldi’

Aydınlık yazarı Sabahattin Önkibar da Vatan Partisi Genel Başkan Yardımcısı Turgut Okyay’ın kullandığı şu ifadeleri aktardı: “Vatan Partisi yöneticisi dostum ünlü yargıç sevgili Turgut Okyay dün bana şunu söyledi: ‘Meral Akşener ve arkadaşları bize yani Vatan Partisine katılmalı.’ Geçtiğimiz genel seçimde Vatan Partisi’ne oy vermiş milli bir gazeteci olarak bu çağrı bana anlamlı geldi.”

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)