Galatasaray'ın yeni transferi Fernando: Şampiyonluk için geldim


Galatasaray'ın 5 milyon 250 bin euro bonservis bedeliyle kadrosuna kattığı Brezilyalı orta saha oyuncusu Fernando, Avusturya kampında düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulundu. Fernando, şampiyonluk ve Şampiyonlar Ligi'ni hedefledikelrini belirtti.

Bu sezon transferde tam gaz yoluna devam eden Galatasaray'da, Manchester City'den transfer edilen Brezilyalı orta saha oyuncusu Fernando, düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulundu.

Yeni sezonda 25 Temmuz tarihli doğum gününden dolayı  25 numaralı formayı seçen Fernando şunları söyledi:

"Antrenmanlarımı yapıyorudum, tamamen hazırım"

Takımın gayet iyi bir kadrosu olduğuna inanıyorum. Hedefe doğru yürüyeceğiz. Ben Manchester City'le antrenmanlarımı zaten yapıyordum, sadece transfer gerçekleştikten sonra 1 hafta kendim çalıştım. Şu anda tamamen hazır hissediyorum.

"Maicon ve Denayer'le konuştum"

Buraya gelmeden önce Maicon'la da, Denayer'le de konuştum. Onalrdan da olumlu görüşler aldım.

"Porto taraftarı 'Ahtapot' dedi"

Benim lakabım Ahtapot. Porto'da oynadığım dönemde Şampiyonlar Ligi'nde çok iyi bir perforamns sergilemiştim. O maçtan sonra Porto taraftarları bana "Ahtapot" demeye başladılar.

Orta sahadaki rekabet takımı iyi etkileyecektir. Birçok kaliteli isim var. Onlarla birlikte çalışacağım için mutluuyum.

"Çok teklif aldım"

Avrupa'dan birçok kulüpten teklif aldım. Galatasaray'ın teklifi, bana ilgisi ve yaklaşımı benim kararımda pay sahibi oldu. Amaçlarımdan biri de Brezilya Milli Takımı'nda oynayabilmek. Bu kolay olmayacak ama çalışacağım.

"Josef ve Talisca'yı tanıyorum"

Josef de Souza ve Talisca'yı tanıyorum. Josef arkadaşım. Talisca'ya akrşı da oynadım. Derbi kazanmak her takım için önemli. Şu an kurulan takım derbileri kazanabilecek güçte diye düşünüyorum.
Tags

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)