#MetinUca hastalık sürecini anlattı #CarpeMortem

Adalet Yürüyüşü'nde rahatsızlanarak hastaneye yatan Metin Uca, son durumuyla ilgili bilgi verdi.

Türkçe’si ‘Ölümü Yaşa’ anlamına gelen ‘Carpe Mortem’ başlığıyla tweet’ler atan Metin Uca, ‘Adalet Yürüyüşü’nde rahatsızlığıyla başlayan hastalık sürecini anlattı. Dev bir polibin kanını emdiğini yürüyüş sırasında fark ettiklerini anlatan Uca, “Gülerek karşı durunca kötüye bilim ve aklın yanında yeralınca çaresiz kalınmazdı Koç Üniversitesi Hastanesi yetişti imdadıma. Bağırsak CA (kanser) kuşkusu ile yatırıldım ve başbakanlığı döneminde Erdoğan’ı da hayata bağlayan Dursun Buğra hocama teslim oldum. Vücut taramaları temiz çıktıktan sonra kolon cerrahisinde dünyanın yüz akı ekibin kontrolünde kameralı sistemle ameliyat oldum. Tedavi dolu zor günler alınan parçanın da tamamen temiz çıktığı bilgisiyle mutluluğa dönüştü. CA değildim ama onu tanıyorum. Prof. Dr. Dursun Buğra’nın sağ kolu Prof. Dr. Emre Balık ve şahane ekibi günler boyu özel çaba ve destekle ayağa kaldırdılar ve bugün beni ‘GÜNEŞE ÇIKARDILAR. Hiç böyle parlak güzel ve mutlu görmemiştim güneşi, şimdi girişte yeni doğuşumu kutluyorum. Ve biliyorum ki hayatın güzelliği gülümseyerek bakabilmek stresi denetlemekte gizli. Salieri’leri yenmek için sağlıkla kalın” dedi.
Uca, hastaneden fotoğraflar da paylaştı.




Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)