#Rus sözcü özel hayatında neler yaptığını anlattı


Rusya Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Mariya Zaharova, Tatler dergisine verdiği röportajda, yılda bir kez stresten arınmak için puro yaktığını, yurtdışına yaptığı seyahatlerde bebek evi için mobilya satın aldığını ve yalnızca yerli giysiler giydiğini söyledi.


Sputnik’in haberine göre siyasi arenada çoğu zaman sert çıkışlarıyla gündeme gelen Rusya Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Mariya Zaharova, Tatler dergisine verdiği röportajda ‘yumuşak yüzünü’ gösterdi ve kamuoyunun hiç bilmediği özelliklerini anlattı.

Dergiye bebek evini gösteren Zaharova, çocukluğundan beri bebek evleriyle ilgilendiğini ve üniversiteden mezun olduktan sonra bir tane satın alabildiğini söyledi.


‘KENDİ DÜNYAMI YARATMAK İÇİN BİR FIRSAT’

200 dolar karşılığında marangozlara hayal ettiği evi yaptırdığını belirten Zaharova “Bebek evim kendi dünyamı yaratmak için bir fırsat tanıyor. İçindeki her şeyi yüz kat büyütebilsem, bu ev harika bir köşk olurdu ve güzel bir his de verirdi” dedi.

​Zaharova, yurtiçi ve yurtdışı seyahatlerinde bebek evi için mobilyalar aldığını belirtti. Evin içinde bulunan eşyalar arasında İngiltere’den porselen bir küvet, Kanada’dan bir koltuk, Japonya’dan yemek takımı, St. Petersburg’dan minyatür kitaplar var.

‘GERÇEKLERDEN KAÇMAKLA ALAKASI YOK’

Zaharova, bebek evine olan ilgisinin gerçek dünyadan kaçmakla hiçbir alakası olmadığını ifade etti: “Bir keresinde biri ‘Küçük dünyanda gerçeklerden kaçıyorsun’ dedi. Bununla hiçbir alakası yok. Hayatımda açık alanlardan korkmadığımı kanıtladığımı düşünüyorum. Burada yalnızca yaratıcılık hayatı kendi ellerimle geliştirme fırsatı tanıyor.”

‘PURO ÇOK RAHATLATICI’

2015 yılında Rusya Dışişleri Bakanlığı Sözcülüğü görevine atanan Zaharova’nın son derece stresli bir işi var. Zaharova, işinin ve güncel hayatın verdiği stresten kurtulmak için kendisine bir puro yakma izni verdiğini, ancak sık sık değil, yalnızca yılda bir kez içtiğini söyledi.

Zaharova “Puro çok rahatlatıcı. Alkolse hayatımın hiçbir zaman bir parçası olmadı, ne üniversitede ne de daha sonra. Yalnızca bir kadeh şampanya içebilirim, hepsi bu” dedi.

‘MUTLU OLMAM İÇİN…’

Zaharova, hayata her zaman pozitif yaklaşan biri olarak, moralini yükseltmek için hiçbir maddeye ihtiyaç duymadığını belirtti: “Mutlu hissetmem için iyi insanlar, hoş bir ortam yeterli.”

ZAHAROVA: YEMEK YİYORMUŞ GİBİ YAPTIM

Zaharova, iki yıl önce yaklaşık 20 kilo vermesiyle ilgili de “Bir keresinde televizyonda kendime baktım ve ‘artık böyle devam edemem’ dedim” açıklamasını yaptı.

Zaharova, kilo verme sürecinde diyet yapmanın diplomatik yemekler için riskli bir durum olması açısından da ilginç bir yönteme başvurduğunu itiraf etti: “Mümkün olduğu anlarda durumu açıkladım. Ancak böyle bir fırsatım olmadığında yemek yiyormuş gibi yaptım.”

Dergiye fotoğraf çekimi için yalnızca Rus tasarımcıların giysilerini giyeceği konusunda ısrar eden Zaharova, yabancı tasarımcıların kıyafetlerini giymesinin yasak olmadığını, bunun kendi tercihi olduğunu söyledi.

‘CHRISTIAN DIOR ELBİSELERİ FARKLI BİR MADDİ DÜZEYDEN’

Zaharova “Christian Dior gibi markaların elbiselerini seviyorum. Ancak onlar bana göre farklı bir maddi düzeye yönelik. Onları sanat gibi görüyorum. Ünlü tasarımcılardan da sıklıkla hediyeler alıyorum. Fakat bu hediyeleri kibarca geri çevirmek sorun oluyor. Gelen hediyeleri geri göndermek için çok vakit harcıyorum. Ben bir devlet görevlisiyim, yasa gereği hediye kabul edemem” dedi.

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)