İnce:"İstismara hazırlıklı olun çünkü Erdoğan sandıktan ve kendisinden başka hiç bir şeyi düşünmüyor"

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce seçim çalışmaları kapsamında bugün İstanbul'da.İnce, Beykoz konuşmasında; "İstismara hazırlıklı olun 7 Haziran'la 1 Kasım arasında yaşananları unutmayın ve hazırlıklı olun. Çünkü Erdoğan sandıktan ve kendisinden başka hiç bir şeyi düşünmüyor." dedi


Cumhuriyet Halk Partisi’nin (CHP) cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce seçim çalışmaları kapsamında bugün İstanbul’da 4 ilçede miting düzenleyecek. İnce’nin ilk durağı Beykoz. İnce Beykoz’un ardından sırasıyla Üsküdar, Sancaktepe ve Pendik’te de miting düzenleyecek.

İnce’nin Beykoz konuşmasından satır başları:
Bu çayırı gören bir pehlivan ne güzel güreşilir der. Bir siyasetçi gördüğünde de keşke rakibim karşıma çıksa da bir tartışma yapsak diye düşünür. Ben de diyorum keşke Erdoğan bir televizyon programında karşıma çıksa tartışsak diyorum. Söz veriyorum diploma sormayacağım sadece ekonomi konuşacağız.

Türkiye’de ilk kez seçilmeden icraat yapan adamım ben. 1- Seçildiğimden 48 saat sonra OHAL’i kaldıracağımı söyledim. Şimdi ‘OHAL kalkacak’ diyor.

Yine 16 yıldır ülkeyi yönetiyor. Bir kez olsun öğretmenlere polislere 3600 ek gösterge dedi mi?

Ne zaman dedi ben konuşmaya başlayınca. Erdoğan, öğretmenlere polislere 3600 vereceksen senin elinde KHK çıkarma yetkisi var! Çıkar, ver o zaman. Vermez çünkü yalan söylüyor.

İstismara hazırlıklı olun 7 Haziran’la 1 Kasım arasında yaşananları unutmayın ve hazırlıklı olun. Çünkü Erdoğan sandıktan ve kendisinden başka hiç bir şeyi düşünmüyor.

16 yıldır yalan söylediler mi? Dini istismar ettiler mi? Haram yediler mi? Haram helal ver Allah’ım bu garip kulun yer Allah’ım bunların zihniyeti bu.

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)